Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Jaguar xf jak zachowuje się w zimie ?

<< < (3/4) > >>

Malfoy:
Nie wiem zbytnio dlaczego widzicie az w tak czarnych barwach xfy w okresie zimowym ?
Mam jeden sezon juz za soba , rocznie robie ok.50 tysiecy kilometrow i o ile sie zgodzimy ostatnia zima przez jakis tam okres byla bynajmniej snieg . Z ciekawosci pojechalem na parking pod Makro sprawdzic czy to auto uda mi sie wyprowadzic z rownowagi i jak nad nim zapanowac w razie fuckup-u ...
Dlaczego tak zrobilem ? Poniewaz nigdy nie mialem problemow z uslizgami i sam juz sie tak zastanawialem co jest grane . Fakt pierwszy opony nowe , fakt drugi marka Nokian wg. mnie cena do jakosci HP , geometria sprawdzona .
Troszke aut powyzej 200 KM mialem , naped przod , naped tyl AMG , quattro rowniez i nie widze jakiejkolwiek roznicy na minus ba widze jeszcze lepsze trzymanie , ruszanie w sniegu , bo po lodzie to nic Wam nie pomoze .
Ps. 245/40/18

Kaloteck:

--- Cytat: Malfoy w Październik 16, 2014, 22:05:31 pm ---Troszke aut powyzej 200 KM mialem , naped przod , naped tyl AMG , quattro rowniez i nie widze jakiejkolwiek roznicy na minus ba widze jeszcze lepsze trzymanie , ruszanie w sniegu , bo po lodzie to nic Wam nie pomoze .
--- Koniec cytatu ---

lepsze trzymanie , ruszanie w sniegu z napędem na tył ?
a to ciekawostka :)

Malfoy:
Przejezdzij zime  i przegadamy to , oki ?

Amator ze hey:
Zima Jag zachowa się z pewnością jak każde auto z napędem na tył.

Obciążenie osi jest prawie 50:50, więc tył jest wystarczająco dociążony.

Dobre opony to podstawa.

Pamiętam, że jak przeiadałem się z przednionapędowca do "autobusu" S210 też mialem lekkiego stresa - okazało się że bezzasadnie - teraz też nie mam obaw.

robert23:
Witam,
Bawi mnie ta dyskusja. Jeżdżę xf - s. To auto ma 600 Nm i zimą w mieście i na śniegu zachowuje się stabilnie. Wszystko zależy od sposobu prowadzenia .Nawet latem na suchym jak mocniej przyciśniecie będzie buksował kołami. Mam tryb zimowy skrzyni, nowe zimowe opony i respekt do mocy tego auta. Jeżeli ktoś szuka samochodu do zrywnej i szybkiej jazdy w warunkach zimowych to proponuję Subaru, a odradzam Jaguara bo to przede wszystkim obciach. Dla porównania xf lepiej prowadzi się zimą od bmw5 lub 7 tylno napędowego. W mieście i pod miastem ok. nawet na śniegu , ale w góry na narty lepiej wziąć suv-a.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej