Autor Wątek: Europa czy USA XJ x350  (Przeczytany 5639 razy)

Offline marti

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 216
Europa czy USA XJ x350
« dnia: Wrzesień 05, 2014, 01:26:36 am »
Witam, Panowie nie znalazłem wątku, więc pytam, jakie są konkretne różnice
x 350-tki z USA w stosunku do Europy, i jeżeli są mechaniczne, to czy jest problem w kraju z serwisem, i częściami, gdzieś tutaj wyczytałem, że są dodatkowo ograniczane elektronicznie pod kątem prędkości, czy dotyczy to wszystkich modeli?

Offline Hooyeman

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 83
Odp: Europa czy USA XJ x350
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 09, 2014, 14:31:48 pm »
Różnic mechanicznych nie ma, części również bez problemu, serwis jak do każdego innego auta, wiadomo to nie opel ale każdy rozgarnięty mechanik sobie poradzi, zresztą x350 się nie psuję, poza bierzącą eksploatacja i amorami które trochę kosztują nie będziesz miał większych wydatków. Ograniczenie prędkości do 250kmh.

Kaloteck

  • Gość
Odp: Europa czy USA XJ x350
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 10, 2014, 18:57:45 pm »
x350 się nie psuję,
ale to chyba dotyczy tylko wersji benzynowych ?

Offline Hooyeman

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 83
Odp: Europa czy USA XJ x350
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 11, 2014, 09:19:02 am »
x350 się nie psuję,
ale to chyba dotyczy tylko wersji benzynowych ?
skoro z usa to musi być benyzna

Kaloteck

  • Gość
Odp: Europa czy USA XJ x350
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 11, 2014, 15:28:09 pm »
A zawieszenie nie jest przypadkiem jakoś inaczej zestrojone ?

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: Europa czy USA XJ x350
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 11, 2014, 16:08:42 pm »
Zawieszenie jest takie samo. Różnic między wersją europa a usa nie ma zbyt wiele. Inny zbiornik paliwa, pompka paliwowa, lusterko prawe z napisem, licznik w milach , komp silnika i delikatne różnice w silniku (wersje usa mają chłodniczkę olejową w podstawce pod filtr)

Offline ajtotal

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 95
Odp: Europa czy USA XJ x350
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 16, 2014, 11:05:35 am »
ograniczenie do 200km/h niestety, czestotliwosc pilota i ewentualnie czujnikow ciśnienia powietrza jest inna wiec przy wymianie trzeba dobrac wersje amerykanska 315 mhz a nie 433Mhz, obrysowki swieca a w europejskiej wersji sa odblaski, amerykańskie wersje maja pilota do garażu (ale uwaga czestotliwosc tez amerykansk i standard), amerykanskei silniki maja układ EGR a przy zamykaniu/otwierniu  auta nie 'robi beep beep' (standardowo ale to akurat być może da się skonfigurować) brak trzeciego zagłówka z tyłu itd. itp....
By³ xj8 4.2L x350 2004 BRG- jedyny s³uszny kolor i paski po bokach te¿ mia³.
Jest New XK R-Performance, pitch black, Full Fat Range Rover 4.4tdv8

Offline Tomasz.xkr

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 149
Odp: Europa czy USA XJ x350
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 16, 2014, 16:52:04 pm »
Mam amerykańskiego XKR-ograniczony do 250km/h
częstotliwość w pilocie jakaś jest,zamyka i otwiera
świecące obrysówki wyglądają nie żle
beep beep robi
komputer pokładowy można przestawić na kilometry jednym naciśnięciem guzika na desce
licznik można wymienić bez żadnej przeróbki
Nie obawiał bym się amerykańca,byle stan był dobry a będzie uciecha


Offline ajtotal

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 95
Odp: Europa czy USA XJ x350
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 16, 2014, 17:31:21 pm »
x350 jednak tylko 200....
By³ xj8 4.2L x350 2004 BRG- jedyny s³uszny kolor i paski po bokach te¿ mia³.
Jest New XK R-Performance, pitch black, Full Fat Range Rover 4.4tdv8

Offline promotion

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 145
Odp: Europa czy USA XJ x350
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 29, 2015, 14:48:55 pm »
muszę wtrącić w tym temacie kilka swoich spostrzeżeń , może będą komuś pomocne przy zakupie kota .
otóż szukałem ponad 1/2 roku xj który byłby w moim zasięgu finansowym , a zarazem skoro to jest xj to aby miał jak najwięcej z wyposażenia . okazał się , że najbardziej wyposażone są auta z ameryki , więc w końcu udało mi się trafić takiego jak chciałem , i w tym momencie zaczęły się schody .
kupiłem wersję na amerykę longa z dvd  , monitorami , stolikami , klimą czterostrefową , elektryką tylnych foteli , jednym słowem pełen wypas . I co się okazało na początku eksploatacji : tv w polsce nie działa , dvd obsługuje jedynie płyty z discopolo , ruskie lub oryginały z ameryki ( ograniczenie terytorialne ) przeprogramować się nie da jedyne co możliwe to wymiana dvd na wersję europejską , pilota do bramy zaprogramować się nie da bo inna częstotliwość jest na amerykę - pozostaje wymiana modułu , drugiego pilota jak się chce dorobić to trzeba też szukać na ebaju w stanach , bo inna częstotliwość , a najgorsze to to , że przy tak pełnym wypasie auto nie posiada odmrażania przedniej szyby ( bo był pewnie na kalifornię ) , jednym słowem po co mi te bajery jak nie można z nich korzystać .Niestety o tym wszystkim przed zakupem nie wiedziałem
Na pocieszenie jest fakt , że mam silnik 4.2 v8 , a europa często jest w 3.0 v6 ( które podobno pali więcej niż v8 ) , a różnica w mocy jest zasadnicza , bo miałem okazję pojeździć i jednym i drugim .Natomiast te 300 km wcale nie jest aż tak wyrywne jak myślałem na początku .
Tak więc reasumując jeśli miałbym ponownie szukać kota to wolałbym dołożyć trochę grosza i poszukać wersji na europę v8 4.2 a najlepiej R .
xj8 x350 4.2 long 2004
xj8 x350 4.2 long 2007

sitarski

  • Gość
Odp: Europa czy USA XJ x350
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 12, 2015, 23:17:21 pm »
300km może i nie jest wyrywne ale odkąd mam swojego xj8 nie mam ochoty na zrywy.  Mocy i tak jest pod dostatkiem, jeżeli chcesz wyprzedzić to wyprzedzisz, można włączyć tryb sport.  Ale na codzień xj ma rozpieszczać a nie dawać adrenalinę. Mój problem z wersją z USA to zakresy radia.  Nie mogę czysto słuchać Trójki bo stroi co 0.2 i to w wartościach nieparzystych. Plus to zdziwienie że przy 200 kmh przestaje przyspieszać.  Teraz już wiem czemu.