Autor Wątek: Komunikat cruise control not available  (Przeczytany 4183 razy)

dann01

  • Gość
Komunikat cruise control not available
« dnia: Wrzesień 03, 2014, 07:44:13 am »
Wutam,
Mam X-Typa 2002, V6 3.0, automat, wersja ze stanów z gazem.  W momencie pojawienia się komunikatu "cruise control not available" silnik nie rozkręci sie powyżej 3000 obrotów na minutę, a jak jest w okolicach 3 tyś strasznie rzuca całym samochodem. Jaka przyczyna może być przyczyna takiego zjawiska?? Dodam że jestem krótkim użytkownikiem tego samochodu i nie znam się zbyt na jego prawidłowym działaniu. PS Wcześniej ten komunikat się włączał i znikał, a teraz jest tak cały czas.

enter84

  • Gość
Odp: Komunikat cruise control not available
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 03, 2014, 09:10:36 am »
Wnioskuję po Twoich objawach,że auto pracuje w "trybie awaryjnym"
Podłącz autko pod komputer,będziesz wiedział co go boli.
 :-tylko

ghrh

  • Gość
Odp: Komunikat cruise control not available
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 03, 2014, 10:01:24 am »
Zobacz, czy problem pojawia się tylko na gazie, czy na benzynie również.
Jak tylko na gazie, to znajdź dobrego gazownika. Jeżeli również na benzynie, to tak jak pisał kolega, bez komputera się nie obejdzie.

kurak22

  • Gość
Odp: Komunikat cruise control not available
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 03, 2014, 17:56:43 pm »
Temat wałkowany przeze mnie. Poszukaj bo było niedawno. - prawdopodbnie lewe powietrze-> konsekwencje bieda na którymś banku, złe mapy wtryskowe lub problem z ciśnieniem Pb

piotr170169

  • Gość
Odp: Komunikat cruise control not available
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 03, 2014, 21:47:29 pm »
Trzeba zrobić przelew paliwa.

dann01

  • Gość
Odp: Komunikat cruise control not available
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 12, 2014, 14:10:17 pm »