Podziękowania dla Katar83.
Okazało się, że wtyczka dobrze złożona, ale przesunięty, jak mówiłeś, czujnik.
Na szczęście dla mnie był fabrycznie ustawiony w lewym maksymalnym skręceniu.
Poczytałem trochę na ten temat, to jak już się za to wziąłem to pomierzyłem wartości. I okazało się, że o ile w dolnym położeniu jest 0,58 V to w górnym zaledwie 4,28. Linka za luźna już.
Po demontażu linki okazało się, że czujnik pracuje w całym zakresie od 0,58 do 5 V przy ograniczniku, ale linka tyle nie naciąga.
Wobec tego przesunąłem regulację link na pancerzu.
W maksymalnym wciśnięciu pedału przyspieszenia razem z kick downem daje około 4,78. I brakowało około 0,5 cm do ogranicznika. Przy mocniejszym naciągnięciu linki już nawet podciągnięta sprężyna nie dawała rady i obroty były za wysokie.
Znalazłem inną możliwość regulacji długości i napięcia linki. Wydłużenie skoku pedału przyspieszenia. Ogranicza go od dołu włącznik kick downa. Grzebiąc tam okazało się że można go wkręcić trochę w tapicerkę, tym samym wydłużyłem skok samego pedału, jak i kick downa do 4,85 V.
Na razie zostawiłem tak jak jest, myślę, że 4,85 to całkiem dobry wynik, ale nadal nie wiem jak zrobić, by za pomocą linki dociągnąć obrót do pełnego ogranicznika, jednocześnie zachowując dolny zakres.
Obroty na jałowym 850, na biegu 650.