Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

XF - mocy, przybywaj! Diesel "S" po tuningu - raport z pola walki.

<< < (5/10) > >>

Amator ze hey:
Zadowolony jestem - kotek pomyka jak należy- odpukać w niemalowane. Ładnie się zbiera, żadnych błędów itd.

Czy wygrali gotoweca? - nawet nie wiem jak to sprawdzić, ale przeglądania ich stronę i co jakiś czas pojawia się nowy kocur. Za każdym razem wychodzi inaczej, więc może coś taśm dłubią samodzielnie???

Lampek:
Raczej robią na zamówienie, to bodajże najbardziej renomowana firma w Wawie, chyba by im się taniochy nie opłacało robić - kręcą też Bentleye i inne uber-drogie bryki. No ale świat już tak jest pokręcony, zę sam nie wiem.

Nadal jestem zadowolony - u mnie bez problemów związanych z chiptuningiem.

Driv3rrrr:
Porządny tuner nigdy nie wsadzi power box'a tylko przeprogramuje sterownik silnika indywidualnie.

Janek:
Żeby nie zakładać osobnego wątku podzielę się swoim jeszcze ciepłym wykresem z hamowni;


Panowie pozytywnie zaskoczeni, że mój XF pomimo softowego stłamszenia wyszedł ponad 220km (seria 211) i dlatego była opcja do wejścia  w zakres magicznego 3XX. I tyle wypluł. Cóż pierwsze wrażenie, inny samochód. Na każdym biegu wciska konkretnie w fotel, płynne przechodzenie z biegu na bieg. Jedyne co testowałem to po Warszawie. Niedługo kopsnę się na autostradę i zobaczę najbardziej interesujace mnie przyspieszenie, czyli od 140 do 240 ;)

Dominik_XF:
Chłopaki podzielcie się wrażeniami jak samochody i czy rolowaliście je na innych hamowniach.
Jakie wrażenia z kilku miesięcy użytkowania zawirusowanych aut i czy ktoś z Was wywalął DPFa

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej