Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

XF - mocy, przybywaj! Diesel "S" po tuningu - raport z pola walki.

<< < (3/10) > >>

Malfoy:
Lampek tutaj :

http://www.tdi-tuning.pl/home.htm. , umów się na samo hamowanie czyli pomiar .
Ta Maha to jedna z najbardziej wiarygodnych rolek w PL  :-R

Roobs:
Lampek, jak będę następnym razem sprzedawał auto to poproszę ciebie u napisanie ogłoszenia:)

PS
Małe sprostowanie:

http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/5series/sedan/2013/showroom/technical_data/index.html

Lampek:
Nie ma sprawy :) to nawet fajna zabawa. I tak go nie sprzedam, bo cena zawyżona, ale zobaczymy :) ale tylko taka by mnie mogła nakłonić do sprzedaży.

Odnośnie BMW, to link chyba nie działa tak, jak należy. Podrzuciłeś pewnie linka do M550D? :) Tego potwora nie wliczam, bo to specjalna edycja, nie dla zwyczajnych śmiertelników jak 535D :D

Malfoy:
Lampek , daj znac czy juz hamowales na innych rolkach auto ? Czy jednak zostajesz przy cyfrach KM  >:D

Amator ze hey:
Lampek i jak wrażenia po chwili jazdy "nowym" XF-em.

Ja swojego również podrasowałem, z tym, że mój w standardzie miał mieć 240 KM i 500 Nm.

Przez przypadek trafiłem w to samo miejsce co Ty.

Okazało się, że moje "zwierzę" nie jest standardowe i na pierwszym pomiarze wyszedł prawie książkowo - Panowie dwa razy sprawdzali, czy to nie pomyłka ;)

Poniżej wykresy.


Cała operacja odbyła się przed długim weekendem w sierpniu.

Jak do tej pory banan nie schodzi z gęby - zaczynam poważnie myśleć o zmianie felunku na tylnej osi z 255 (8,5") na 285 (9,5") - ciężko go utrzymać w ryzach, taki wyrywny ;D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej