Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
jaki olej do skrzyni, LPG i takie tam
Mr_Daimler:
dzięki :-R
Co do "luźnych kół" tez mi sie tak wydawało.
Napisałes ze kopółki nie trzeba wymieniac jesli wszystko chodzi ok....a kable ?
I jescze niech ktos mi prosze napisze o rozbieranu drzwi. Czy moge napotkac jakies problemy ? Jakiś klips ktory mozna łatwo urwać i takie tam.
Jaguar XJ6:
Przewody tak samo jak kopułka , jesli miałyby przebicie , to silnik mógłby niechodzić na któryś gar , albo by nim rzucało jak w agonii .
Jesli chodzi o drzwi , to niestety niemogę ci pomóc , bo mam tapicerkę z X300 juą , a u Ciebie jest jeszcze ta stara .
katar83:
Drzwi sa na plastikowych zatrzaskach od spodu. Zdejmujesz drewno i rwiesz od dolu, bez problemu wychodzi tapicerka, bedziesz widzial co i jak na pewno.
Olej w dyfrze zdecydowanie polecam wymienic, pewnie nigdy nie byl zmieniany, w ksiazce jest chyba co 60tys km.
Mr_Daimler:
dzieki :)
Mr_Daimler:
w książce mam podany olej do differentiala 80w90, wiec co bedzie lepsze 80w90 czy 75w140 ?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej