Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

jaki olej do skrzyni, LPG i takie tam

<< < (2/3) > >>

Mr_Daimler:
dzięki  :-R

Co do "luźnych kół" tez mi sie tak wydawało.

Napisałes ze kopółki nie trzeba wymieniac jesli wszystko chodzi ok....a kable ?

I jescze niech ktos mi prosze napisze o rozbieranu drzwi. Czy moge napotkac jakies problemy ? Jakiś klips ktory mozna łatwo urwać i takie tam.

Jaguar XJ6:
Przewody tak samo jak kopułka , jesli miałyby przebicie , to silnik mógłby niechodzić na któryś gar , albo by nim  rzucało jak w agonii .

Jesli chodzi o drzwi , to niestety niemogę ci pomóc , bo mam tapicerkę z X300 juą , a u Ciebie jest  jeszcze ta stara .

katar83:
Drzwi sa na plastikowych zatrzaskach od spodu. Zdejmujesz drewno i rwiesz od dolu, bez problemu wychodzi tapicerka, bedziesz widzial co i jak na pewno.
Olej w dyfrze zdecydowanie polecam wymienic, pewnie nigdy nie byl zmieniany, w ksiazce jest chyba co 60tys km.

Mr_Daimler:
dzieki  :)

Mr_Daimler:
w książce mam podany olej do differentiala 80w90, wiec co bedzie lepsze 80w90 czy 75w140 ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej