Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
XJ Seria I do III (1968-92)
»
Renowacja Daimler double six
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
3
4
Do dołu
Autor
Wątek: Renowacja Daimler double six (Przeczytany 14929 razy)
macho
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #15 dnia:
Kwiecień 22, 2009, 23:20:28 pm »
I to jest piękne. Koty mają kaprysy ale włóż trochę serca a odwzajemnią to.
Który przyrząd do jeżdżenia po 20 miesiącach postoju odpala bez problemu?
Zapisane
optre
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #16 dnia:
Kwiecień 23, 2009, 19:11:12 pm »
Ja bym chyba nie wytrzymał tyle czasu bez jeżdżenia jaguarkiem, ale tym wspaniałym kociakom też nalezy się odpoczynek i pobyt w SPA. Pipcyk - ogromny szacuneczek.
Zapisane
macho
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #17 dnia:
Maj 31, 2009, 15:14:23 pm »
Maj się skończył. Jak tam Kociak? Pochwal się jakimiś fotkami. Albo najlepiej przyjedź nim do Pruszcza
Zapisane
Pipcyk
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #18 dnia:
Czerwiec 02, 2009, 22:24:32 pm »
składam , składam, składam.....
Jag już przed domem.
Fotki niedługo zamieszczę. Mam nowego lapa i nie mam żadnego oprogramowania aby zmniejszyć rozmiar zdjęcia.
Zapisane
Pipcyk
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #19 dnia:
Czerwiec 11, 2009, 20:05:09 pm »
Oto fotki, Daimlera zaraz po transporcie od lakiernika.
Zwróćcie uwagę jak siadniety jest terrano.
Waga robi swoje
[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane
Pipcyk
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #20 dnia:
Czerwiec 11, 2009, 20:06:35 pm »
i następne
[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane
Pipcyk
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #21 dnia:
Czerwiec 11, 2009, 20:07:43 pm »
i jeszcze jedno
[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane
qbaty
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #22 dnia:
Czerwiec 11, 2009, 20:13:59 pm »
Zapisane
optre
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #23 dnia:
Czerwiec 11, 2009, 20:23:05 pm »
Autko prezentuje sie elegancko.
Zapisane
szpulek
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #24 dnia:
Czerwiec 16, 2009, 09:24:16 am »
Ja ciagnalem mojego jaga maverickiem (blizniak tego terrano co na zdjeciach) i tak nie lezal, wg mnie albo przeladowales przyczepe albo ona jest zle wywazona, probowales przesuwac auto do tylu?
btw: auto prezentuje sie rewelacyjnie
pzdr
Zapisane
Pipcyk
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #25 dnia:
Czerwiec 16, 2009, 10:26:16 am »
Auto faktycznie było trochę z przodu i można go było cofnąć do tyłu aby odciążyć Nissana.
Ale olaliśmy temat i przyholowaliśmy go w ten sposób ( nie chciało nam się przestawiać zderzaków na lawecie o które opierają się koła )
Zapisane
szpulek
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #26 dnia:
Czerwiec 16, 2009, 10:58:01 am »
Jak maly dystans to faktycznie mozna olac, przy dluzszej wyprawie taki zaladunek jest niebezpieczny.. pzdr
Zapisane
jarek-jerryjag
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #27 dnia:
Czerwiec 16, 2009, 18:26:04 pm »
przesuwając ładunek na przyczepie do tylu jest bardzo niebezpieczne gdy zjezdza sie z gór
przyczepę zaczyna bujac i zjezdzajac trzeba przyspieszyć ( jest to jeden z najczęstszych wypadków spowodowanych przez przyczepy.
aktualnie sprzedaja poduszki powietrzne ktore mozna wlozyc pomiędzy resory a karoserie to pomaga wyrownac auto.
ale tym autem jakim jechałes masz bardzo lekka kierownice nawet wspomagania nie potrzeba
Daimler rewelacja
Zapisane
autoklima
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #28 dnia:
Czerwiec 16, 2009, 23:57:26 pm »
daimler rewelka a ladunek z tego co mnie uczono zawsze jak najbliżej osi należy umieszczać
Zapisane
szpulek
Gość
Odp: Renowacja Daimler double six
«
Odpowiedź #29 dnia:
Czerwiec 17, 2009, 09:13:10 am »
No wlasnie, a patrzac na zdjecie to wiekszosc auta jest przed osia przyczepy, dlatego stwierdzilem, ze powinien isc do tylu, zeby bylo bezpieczniej.. ale to nie temat o jezdzie z przyczepa, wiec sorry za OT.. pzdr
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
3
4
Do góry
« poprzedni
następny »
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
XJ Seria I do III (1968-92)
»
Renowacja Daimler double six