Dzięki dukigiant, choć z tego co dobrze rozumiem i czytam po internecie to proces wymiany oleju powinien wyglądać tak:
1. Wjeżdżamy na kanał i gasimy auto.
2. Odkręcamy śrubę "Drain Plug" i czekamy jak spłynie olej do pojemnika.
3. Odkręcamy miskę, odkręcamy filtr.
4. Czyścimy dokładnie miskę, magnes, miejsce po starej podkładce
5. Zakładamy nowy filtr (10Nm), nową uszczelką i dokręcamy miskę (11Nm) "na krzyż".
6. Odkręcamy śrubę "Fill Plug" oraz "Check Plug", ale przy dokręconym "Drain Plug"
7. Na wyłączonym silniku wlewamy olej poprzez "Fill Plug" aż do momentu kiedy poprzez otwór po śrubie "Check Plug" zacznie lecieć olej.
8. Odpalamy silnik i wahlujemy kilka razy po wszystkich położeniach skrzyni.
9. Czekamy jak olej w silniku osiągnie przynajmniej 27 stopni ale nie więcej niż 49 stopni Celsjusza.
10. Dolewamy oleju poprzez "Fill Plug" aż do momentu kiedy olej zacznie się lać poprzez "Check Plug"
11. Na włączonym silniku zakręcamy "Check Plug" oraz "Fill Plug".
12. Gotowe.
Czy procedura jest ok?
dukigiant używałeś tego oleju ATF COMMA MVATF?