Dzięki za wypowiedź, powiem tak spodziewałem się SPORO wyższych cen, w BMW koszt wymiany układu zapłonowego (palec, kopułka, kable wszystko BEHR) to 700zł.
Także ucieszyła mnie twoja wypowiedź, bo wiem że sobie poradzę
Samochody dopieszczać i opiekować się nimi uwielbiam, szczerze to mam nawet lekkiego świra, ponieważ NAWET dupowozy mają u mnie imię
Co do amorków to widziałem cenę 1300zł za komplet bilsteinów, tak?
Jeśli tak to tez do przełknięcia, zważywszy na trwałość tej marki, w BMW wymieniałem 24 letnie bilsteiny B4, tylko z racji wieku, na przeglądzie miały po 60%
Kolejne pytania:
Czy skrzynia automatyczna jest kapryśna? czy lubi się posypać bez powodu? nawet dbana?
Do jakiej jakości jej bliżej do niezniszczalnych prawie bezobsługowych skrzyń z MB W123/124 czy raczej to sypiących się co 100tys km Tiptroniców z BMW E38?
Wiem już że jest to trzybiegówka z nadbiegiem, czy w każdym XJ III serii?
Czy tez były różne modele?