Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Uszczelka pod głowicą(?)
Leszek312:
W sytuacji gdzie koszt remontu silnika przekracza wartość samochodu używany silnik jest jak najbardziej dobrym pomysłem. I nie w każdym silniku AJ6 uszczelka pod głowica się psuje po 200 kkm.
ribu:
Leszek312, masz może jakieś dokładniejsze info na temat tych niepsujących uszczelek ?
Jakieś numery silników od-do w których problem nie powinien się pojawić ?
Takie info mogło by pomóc w ewentualnym zakupie drugiego silnika z teoretycznie dobrą uszczelką.
tomek1212:
Tu raczej nie chodzi o serie czy typ silników, tylko o czysty przypadek oraz to w jaki sposób samochód był eksploatowany.
W każdym silniku niezależnie jakiego producenta uszczelka ma prawo się rozlecieć po tylu latach, nawet jakby auto stało nie używane w garażu.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej