Autor Wątek: Nowy, bez Jaga, ale chciałby. Póki co z pytaniami.  (Przeczytany 2948 razy)

slawekd

  • Gość
Nowy, bez Jaga, ale chciałby. Póki co z pytaniami.
« dnia: Grudzień 29, 2013, 11:44:33 am »
Witam wszystkich bardzo serdecznie,

Jestem młodym, 22 letnim człowiekiem, który studiuje, pracuje i szuka samochodu z duszą, a nie dupowozu :) Po to jestem tutaj i dlatego też mam do Was kilka pytań. Od razu zaznaczę, że wiem, że moja postawa pewnie nie jest taka sama jak większości z Was, ale może też będzie mi dane zakochać się w zajemnością w Jaguarze.

Oto moja historia i to co chcę osiągnąć:
Jak wspomniałem mam 22 lata, 4 rok studiów (teraz zaocznie) i praca tygodniami. W końcu zapisałem się na prawo jazdy, jestem po kursie i w najbliższych dniach zapisuję się na egzamin, który mam nadzieję zdam za pierwszym razem. Jako, że prace mam i nie zarabiam źle (a nawet jestem zadowolony z zarobków) i męczą mnie nieustanne jazdy tramwajem, pociągiem iid chciałbym kupić pierwszy samochód. Dlaczego chcę Jaguara jako pierwszy samochód? Bo jestem indywidualistą i zawsze muszę się czymś wyróżniać i lubię rzeczy z duszą. Dlatego też póki nie stać mnie na Astona Martina DB5 muszę znaleźć coś innego. Powiem szczerze, że nie jestem na 1000% przekonany do Jaguara, ale to jedyne auto, które - wydaje się - że mogę kupić w cenie, którą chciałbym za sam samochód dać. Tak naprawdę to nie ma za bardzo innych samochodów, które są klasyczne i mają to coś w takim pułapie. Widziałem kilka Datsunów w tym przedziale, ale to zdecydowanie nie ta pułka i tak naprawdę złom w porównaniu do Jaga, ale na pewno auto inne i z duszą. Poza tym widziałem jeszcze jakieś stare Porshe, ale w takiej cenie Porshe to pewnie jeszcze większa szansa na minę niż Jag.