To mój pierwszy post na tym forum, ale mam nadzieje że zostane tu na dużo dużo dłużej 

. 
Jako że pierwszy to się przywitam. 
Nazywam się Arek i mieszkam w Warszawie na Pradze płd. 
Moja przygoda z jaguarem jeszcze się nie zaczęła, ale w latach 90 miałem okazje jako dziecko jeździć XJ6 x300 - pamietam to jak dziś. 
Obecnie jeżdże Alfą Romeo 155 i złego słowa na alfy nie powiem, dużo ciekawych ludzi poznanych i mile spędzony czas na rozmowach 
 
 W niedalekiej przyszłości planuje zakup XJ40. Na początek chce przeznaczyć około 14-15 tyś zł na sam zakup samochodu. 
Czytałem sporo tego forum o XJ40, ale także innych for. 
Jednym z problemów na który niektórzy się skarżą jest rdza.. 
Niestety obawiam się o to najbardziej, bo wiem ile pieniędzy trzeba włożyć żeby to zahamować, a nie zawsze wychodzi tak jakbyśmy tego chcieli.. 
I teraz nie wiem jak szukać, gdzie szukać itp. 
Najlepszą opcją by było kupić od jakiegoś forumowicza i dbać tak jak on dbał. 
Drugą opcją jest wyjazd za granice. No tylko gdzie? Może włochy? 
Z jednej strony chciałbym kupić auto do poprawek, porysowane, poobijane. I zrobić po swojemu (tzn kupić taniej i polakierować), ale przerobiłem to w alfie i jeśli lakiernik nie będzie odpowiedni to stracimy niestety nerwy i pieniądze, a samochód nie będzie wyglądał tak jakbyśmy tego chcieli..
No i pytanie do was.. Czy realne jest za te 14-15tyś zł (mówie o wkładzie początkowym, chociaż przyznam że nie chciałbym wydawać 2tyś co miesiąc) kupić XJ40? 
Najbardziej bym chciał z lat 91-94 z silnikiem 4.0 i okrągłymi światłami z przodu. 
W aucie zamierzam mieć instalacje gazową (i jeśli moge to prosze o nie komentowanie/krytykowanie tego) gdyż poruszać się będe na codzień. 
Dodatkowo zamierzam garażować cały czas Jaga. 
Jesli zły dział prosze o przeniesienie. 
Pozdrawiam i prosze o rzetelne odpowiedzi. 
Jeszcze gdzieś z bliska chciałbym 40stke zobaczyć, ale to się pomyśli..