To mój pierwszy post na tym forum, ale mam nadzieje że zostane tu na dużo dużo dłużej
.
Jako że pierwszy to się przywitam.
Nazywam się Arek i mieszkam w Warszawie na Pradze płd.
Moja przygoda z jaguarem jeszcze się nie zaczęła, ale w latach 90 miałem okazje jako dziecko jeździć XJ6 x300 - pamietam to jak dziś.
Obecnie jeżdże Alfą Romeo 155 i złego słowa na alfy nie powiem, dużo ciekawych ludzi poznanych i mile spędzony czas na rozmowach
W niedalekiej przyszłości planuje zakup XJ40. Na początek chce przeznaczyć około 14-15 tyś zł na sam zakup samochodu.
Czytałem sporo tego forum o XJ40, ale także innych for.
Jednym z problemów na który niektórzy się skarżą jest rdza..
Niestety obawiam się o to najbardziej, bo wiem ile pieniędzy trzeba włożyć żeby to zahamować, a nie zawsze wychodzi tak jakbyśmy tego chcieli..
I teraz nie wiem jak szukać, gdzie szukać itp.
Najlepszą opcją by było kupić od jakiegoś forumowicza i dbać tak jak on dbał.
Drugą opcją jest wyjazd za granice. No tylko gdzie? Może włochy?
Z jednej strony chciałbym kupić auto do poprawek, porysowane, poobijane. I zrobić po swojemu (tzn kupić taniej i polakierować), ale przerobiłem to w alfie i jeśli lakiernik nie będzie odpowiedni to stracimy niestety nerwy i pieniądze, a samochód nie będzie wyglądał tak jakbyśmy tego chcieli..
No i pytanie do was.. Czy realne jest za te 14-15tyś zł (mówie o wkładzie początkowym, chociaż przyznam że nie chciałbym wydawać 2tyś co miesiąc) kupić XJ40?
Najbardziej bym chciał z lat 91-94 z silnikiem 4.0 i okrągłymi światłami z przodu.
W aucie zamierzam mieć instalacje gazową (i jeśli moge to prosze o nie komentowanie/krytykowanie tego) gdyż poruszać się będe na codzień.
Dodatkowo zamierzam garażować cały czas Jaga.
Jesli zły dział prosze o przeniesienie.
Pozdrawiam i prosze o rzetelne odpowiedzi.
Jeszcze gdzieś z bliska chciałbym 40stke zobaczyć, ale to się pomyśli..