Autor Wątek: 2.7 td 2007 rok  (Przeczytany 2454 razy)

Offline Witek

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 81
2.7 td 2007 rok
« dnia: Marzec 25, 2016, 22:30:16 pm »
 Biały dymek z pod maski ,w tym czasie silnik pracował nie równo trwało to kilka sekund na postoju ,czy miał ktoś podobny przypadek ?Teraz jest wszystko OK  :- pojecia

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 440
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 25, 2016, 22:48:11 pm »
Webasto nie oszalało? Działa Ci normalnie przez zimę, czy nie działa w ogóle? Miałeś już tego Jaguara zeszłej zimy, albo na wczesną wiosnę?
Jest: XF 2015 2.0t Luxury
Był: S-Type 2.7d Sport

Offline Witek

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 81
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 25, 2016, 22:58:31 pm »
Tak mam dwa i pól roku ,dowiedziałem się że te silniki były montowane w pierwszych XF-ach i być może że włączyło się wypalanie DPF-a?

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 25, 2016, 23:56:56 pm »
może tak być już sie z tym spotkałem
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Witek

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 81
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 28, 2016, 15:03:40 pm »
Kupiłem nowy DPF sensor zobaczę co mi teraz pokaże ?

Offline Witek

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 81
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 04, 2016, 19:33:13 pm »
Po wymianie czujnika DPF komp pokazuje że podczas ostatniej jazdy z Cambridge do Braintree około 100 km dwa razy było wypalanie filtra DPF pierwsze nie do końca drugie w 100%,nie rozumiem nigdzie nie stawałem jechałem 160 czasami 200 km/h.około pół godziny.

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 04, 2016, 20:10:47 pm »
A wiesz kolego jakie warunki jazdy trzeba spełnić aby się wypalanie  powiodło. Nic nie sugeruje pytam tylko
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline maron

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 622
  • S-typ 2.7D
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 04, 2016, 20:38:29 pm »
którędy jechałeś 200 ?nic się nie boisz?

tasaczek

  • Gość
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 04, 2016, 23:55:05 pm »
Może łącznik (są dwa) elastyczny przed katalizatorem jest już nie do końca szczelny i tamtędy puścił Ci dymek?

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 05, 2016, 00:00:33 am »
to nie prędkość auta ma znaczenie tylko prędkość obrotowa silnika 
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Witek

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 81
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 08, 2016, 20:28:19 pm »
Witam i ponownie biały dymek z pod maski ,w tym czasie nierówna praca silnika ,pytanko czy ten silnik ma WEBASTO?
Czy kotś miał podobny problem?.

Offline maron

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 622
  • S-typ 2.7D
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 08, 2016, 21:15:41 pm »
Nie webasto lecz dogrzewacz,działa prawie tak samo.Dymek -norma,nierówna praca silnika-chyba niezwiązana z pracą dogrzewacza.

Offline Witek

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 81
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 08, 2016, 22:12:39 pm »
Znalazłem na stronie XF-a 2.7 td ,kolanko między katalizatorem a rurką do filtra DPF ma elastyczny łącznik który ma prawo pęknąć kiedy komputer włączy wypalanie DPF-a jest większa dawka paliwa bardziej kopci ,jedyna logika ?