Autor Wątek: kod 44 fuel fault  (Przeczytany 8054 razy)

tomek1212

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 12, 2013, 18:25:57 pm »
Wyskakuje ci błąd od sondy to dlaczego zmieniasz czujnik temperatury ?
Kup nową, uniwersalną sonde BOSCH 3 przewodową (albo możesz dedykowaną, nie jest wiele droższa a przynajmniej wtyczki pasują).

barto480/daimler

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 12, 2013, 18:44:42 pm »
tak masz racje sonda al. chyba tez ten czujnik temp w obudowie termostatu ,zaczynałem od tańszej opcji -czujnik ,teraz sonda mówisz że bosch będzie ok acha aby wymienić sondę trzeba grzać gniazdo by ja wykręcić spróbuje to zrobić samemu na najazdach

tomek1212

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 12, 2013, 20:08:19 pm »
No u mnie wyszła razem z gwintem, wiec musiałem potem przerabiać.
Sonde i tak warto zmienić, zwróci się potem w rachunkach za paliwo.

barto480/daimler

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 13, 2013, 20:20:33 pm »
ok dziękuje za pomoc odzywam się jak wymienię ale znając życie i mój samochód sonda będzie walczyła:):)

tomek1212

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 13, 2013, 23:13:00 pm »
Powodzenia więc.

barto480/daimler

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 28, 2013, 17:30:39 pm »
Pytanie Panowie jak najlepiej  zabrać się za demontaż sondy ,wczołgałem się pod samochód  i czy tak się mocować czy odkręcać przy kolektorach i tylną obejmę wyciągnąć całą rurkę i później grzać i wykręcać sonde?

barto480/daimler

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 28, 2013, 20:09:14 pm »
mam najazdy ,i strona od kierunku wylotu jest prosta nawet do ciecia śrub ale kolektory mnie troszeczkę martwią śruby  spieczone co oznacza problemy

barto480/daimler

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 26, 2013, 20:46:43 pm »
Panowie gdzie mogę kupić obejmę łączącą rury ?

pierwsze łączenie za sondą lambda przy odkręcaniu urwałem śrubę ale była tak zardzewiała ze nic się z tym nie dało zrobić ??????


jaguar xj40 daimler rocznik 90 4,0

tomek1212

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 27, 2013, 00:53:11 am »
Chodzi Ci o to takie niby elastyczne połączenie, ten pierścień wahliwy (co jest zaraz za sondą), czy zwykły cybant ściskający, skręcany na dwie nakrętki ?

Szogun

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 27, 2013, 07:50:25 am »
Panowie , ja też muszę wymieć sondę . Czy taka  zwykłą z aledrogo będzie dobra ?

http://allegro.pl/sonda-lambda-jaguar-xj-xjs-xjsc-begar-francais-i3441816338.html

Sonda znajduje się w kolektorze czy jest dalej za nim ? Czy trzeba odłączać aku w czasie wymiany ?

barto480/daimler

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 27, 2013, 21:57:24 pm »
Witaj chodziło mi o tą obejmę za sonda ten zacisk przy pierścieniu lączącym rury ,ale już wywaliłem urwana śrube i pójdzie nowa ale wyszła jeszcze jedna sprawa pierscien przy pierwszym lączeniu kolektory z rurami -gruszkami na kołnierzach ,Jeden kołnierz lekko się tlukl i był luzny przy odkręceniu pierscień uszczelnijacy jest zgnieciony :(

tomek1212

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 27, 2013, 22:10:33 pm »
Szogun, może być taka chociaż wg mnie jak montować sonde to tylko BOSCH albo NGK (NTK właściwie).
Nie musisz odkręcać aku, sonda znajduje sie w rurze, za kolektorem (kolektorami).

barto480/daimler, ja to wywaliłem i w tym miejscu wspawałem zwykły, uniwersalny łącznik elastyczny.

Szogun

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 28, 2013, 09:39:41 am »
Byłem dziś u gazownika i powiedział ,że sonda jest dobra . Z czego może wynikać wywalanie błędu 44 ? Jak auto na benzynie dostaje żaru wywala checka .

barto480/daimler

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 28, 2013, 20:37:16 pm »
Dzisaj zadzwoniłem do internetowego sklepu z częściami i te pierścienie samo zgniatające się :) chyba tak to się nazywa:) są dostępne za kilka złotych i od ręki wiec lada dzień będą u mnie . Wiec uda mi się to oryginalnie poskładać .

Szogun ty mnie nie strasz:) bo rozebrałem pól wydechu aby dostać się do sondy, nazamawiałem części a jak to nie bedzie sonda i dalej będę miał błąd 44 to się lekko załamię:):)

tomek1212

  • Gość
Odp: kod 44 fuel fault
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 28, 2013, 23:39:54 pm »
Sonda tak jak świece zapłonowe zużywa sie co jakiś czas, zazwyczaj jej trwałość określana jest między 100-160tys km.
Jeśli macie jeszcze oryginalną sondę to zawsze warto ją zmienić, tym bardziej że na nowej auto będzie trochę mniej palić.