Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Centralny zamek klapy bagażnika.

<< < (3/6) > >>

tomek1212:
Naprawde tego sie nie da źle poskładać.
Cięgna numer 8 i 23 mają tą samą funkcję, oba mają otworzyć bagażnik. Wykręć zamek i będziesz wszystko wiedział.

Ojciec:
Ja tu czegoś nie rozumiem...:-) myślałem że ten siłowniki służy do blokowania zamka tzn gdy zamkne auto z centralnego to mi nikt bagażnika nie otworzy i wdrożenie gdy otworze auto z centralnego to po naciśnięciu guzika na klapie będę mógł otworzyć klapę.
Tomek piszesz ze te ciegna są do tego samego czyli otwierania bagażnika...
To jak tam działa centralny zamek co spełnia jego funkcje? Jednym słowem po naciśnięciu guzika na pilocie chce dostać taki sam efekt jak bym przekrecił klucz w zamku.

tomek1212:
Ten siłownik odmyka klapę, czyli niezależnie czy centralny zamek jest zamkniety czy otwarty, to ten siłownik ma za zadanie odemknąc klapę tak żeby odskoczyła i można było ją otworzyć bez użycia już żadnych innych klamek itp.

Natomiast to co mówisz, (czyli blokowanie możliwości otwarcia klapy tą klameczką) realizowane jest za pomocą osobnego siłownika który znajduje sie w zamku tym z bębenkiem, na rysunku nr 18

Ojciec:
zamek po wyjęciu z klepy prezentuje się następująco




na tych dwóch przewodach pojawia się 12V w momencie zamykania/otwierania centralnego zamka

Po otwarciu wygląda tak


Tomek czytając to co piszesz wnioskuję, że brakuje mi czegoś w środku do czego były by podłączone te dwa fioletowe przewody.
Czy to coś nie powinno być tam gdzie zrobiłem czerwone kółko ?


ewentualnie jak ta cześć wygląda?

Ojciec:
OK, już wiem brakuje mi silniczka z zębatką....
zamówiłem już używany cały element nr 18 wymienię wkładki i będzie gitara.
Zamówiłem też ori siłownik i cięgno żeby wszystko było jak z fabryki.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej