Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

anomalie wskaźników

<< < (2/3) > >>

Pipcyk:
Jeżeli twoje auto to III seria, to bezpieczniki porozrzucane sa po całym aucie.
Są z lewej strony w komorze silnikowej ( patrząc od strony kierownicy )
Pod kierownica i pod schowkiem
Od sterowania klimatyzacja – jeden znalazłem pod tapicerka od strony kierowcy ( byłem w ciężkim szoku )
I kilka w bagażniku , przy „komputerze” od wtrysku.

Rzeczywiście instalacja sprawia straszliwie chaotycznej , jak „składana po pijaku „
Tacy niestety są angole, uwielbiają prowizorkę.

big wroblewsky:

--- Cytat: jarek-jerryjag w Luty 03, 2009, 07:36:15 am ---To duzy problem z Jagami z lat w których BL byl wlascicielem. (znane kawaly o Lucasie). z którego roku jest twoje auto i moze wiesz na jakim rynku bylo sprzedane po raz pierwszy.

--- Koniec cytatu ---


xj6 seria druga, 1979 rok, rynek brytyjski...

własnie sie zastanawiam czy dałoby rade jakos to przegrupowac, ale narazie musze go oddac do elektryka zeby dojść do ładu, sam nie mam cierpliwości do elektryki...

autoklima:
ja bym sprawdził wszelakie złącza w tych modelach były one słabą stroną

xjs:
Jak brytyjski kierwę masz z prawej?

Woda.Czujników temp masz prawdopodobnie kilka musisz wytypować właściwy.Wskaźnik powinien mieć na jednym zacisku +12V drugi zmasuj jeśli nie dygnie to wymiana.ajak tak to wiązka.

Ciśnienie oleju;Wskaźnik działa a czujnik lub wiązka ma zwarcie.Odłącz czujnik jeśli nic się nie zmieni odłącz przy wskaźniku.resztę wykumasz?

Paliwo ;Musisz zdemontować lampy tylne i zmasować przewody Musi pokazywać max jeśli nie to sprawdzasz przełącznik zbiorników.

Pompa paliwa .Sprawdź kontrolką czy dochodzi prąd po zdemontowaniu lamp tylnych(bo z tego co pamiętam IIseria ma dwie pompy) ewentualnie sprawdzę jutro.

Prędkość -Najgorzej Przynajmniej u Mnie w IIIseri jest czujnik na tyle skrzyni.Sprawdź połączenia elektryczne tuż przy czujniku i czy nie są wyrwane przewody z niego.Nie masuj i nie dokładaj napięcia jeśli przewody są urwane nie podłączaj na chybił trafił bo popsujesz.Nowy kosztuje sześć stów.

Blower -Nie chce Mi się tyle pisać skoro nie będziesz się brał za elektrykę.

Wycieraczki  Sprawdź czy dochodzi +12V do silnika Jeśli tak to zatarła się linka lub silnik.Trzeba rozmontować i konserwować.

Dość już tego netu weź się do roboty!



big wroblewsky:
dziwna sprawa, zrobiłem dwie masy przy silniku wycieraczek, podłączylem aku i nagle szok, wentylator i wycieraczki sie uruchomily (mialem włączony zapłon oraz włączone wycieraczki) i zaraz potem zdechło znowu. poprawialem mase, nic, zero reakcji. podszedłem do bezpieczników i zacząłem je sprawdzac- nic. natomiast kiedy podłączylem ostatni bezpiecznik (od prawej) kablem z bezpiecznikiem 3cim od prawej, wszystko zaczelo chodzic, nawet jak zapłon byl wyłączony. na innych bezpiecznikach tak nie można, jedynie te dwa. jak wyjme bezpiecznik (ten 3-ci od prawej) to cos tyka ale nic nie działa...

jestem jak kot na pustyni- nie ogarniam tej kuwety...


a przy okazji, jak wygląda kwestia stopów? tez mi sie nie świecą...


P.S. fakt, to jest anglik, ale za to jaki śliczny:)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej