Autor Wątek: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech  (Przeczytany 12708 razy)

ktulu

  • Gość
fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« dnia: Maj 14, 2013, 23:30:19 pm »
siema ..


adoptował ktoś fotele z mondeo st 220 do x?

i pytanie czy ktoś wsadzał jakieś większe zaciski do xa?

i ostatnie robił ktoś z was wydech w xie 3.0?

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2013, 09:32:09 am »
O zaciskach też chetnie poczytam jezeli ktoś wie co tam wiekszego wsadzić, najlepiej jakby się dało od S-type R  :-clap bez większego rzeźbienia. Fotele mam akurat extra, fajnie jakby tylko szło do fotela kierowcy doinstalować pamięć, a wydechem na pewno zajmę się bliżej lata, zrobię coś na zamówienie a'la Borla czy Adamesh chyba, że akurat kumpel w Anglii coś wynajdzie.

ktulu

  • Gość
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 15, 2013, 22:52:17 pm »
jeśli chodzi o wydech to akurat zdam się na swoje doświadczenie czyli kupie tłumiki rodzimego porducenta m-tech tylko chodzi mi o średnicę .. 2,5 cala??? w civicu 2.0 przy 230 KM miałem wydech 2.75 cala z kolektorem i dawał najlepsze efekty, ale to dziwny silnik :P a w sti miałem 3" a to znowuż turbo .

zaciski z z mondeo st220 może by siadły bo chyba tam jest hamulec 320 mm .. ale póki co nie zmieniam bo mam świeże hamulce . no może przewody w oplocie zamontuje bo to jest mega dobry mod...

a fotele chce niżej siedzieć (i tak mam już przerobiony fotel kierowcy) i mieć lepsze trzymanie

jeszcze będę modził zawieszenie wkurza mnie na szybkich łukach .. jest nieobliczalny .. za nim przerzuci swoją masę na druga stronę to ja chce już w następny zakrętw chodzić  .. czyli na bank sprężyny eibach prokit .. i teraz myśle nad amorami .. ale pewnie zrobię coś na zamówienie w techracingu .. :P

roberto_tm

  • Gość
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 15, 2013, 23:23:40 pm »
Tarcze z zaciskami ponoć pasują od volvo v50 s80 320mm i są P&P. Też zamierzam cos dłubnąć z wydechem Orientujesz się może w jakiej cenie są te m-techy??

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 16, 2013, 07:07:12 am »

zaciski z z mondeo st220 może by siadły bo chyba tam jest hamulec 320 mm .. ale póki co nie zmieniam bo mam świeże hamulce . no może przewody w oplocie zamontuje bo to jest mega dobry mod...


Zaciski i tarcze w ST220 sa identyczne 300 mm  :-cry

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 16, 2013, 07:14:06 am »
Tarcze z zaciskami ponoć pasują od volvo v50 s80 320mm i są P&P. Też zamierzam cos dłubnąć z wydechem Orientujesz się może w jakiej cenie są te m-techy??

Nie jest tak do konca jak piszesz, tarcze maja 305 lub 320 nie wiem od czego to zależy ale otwór centrujący jest 68-69 mm, a w Jagu 63,5 i to już jest problem.

ktulu

  • Gość
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 16, 2013, 07:51:51 am »
tłumiki końcowy m-tech w zależności ode wielkości i czy jest przelotowy czy komorowy kosztował przynajmniej jakiś czas temu 2 granicy 350 do 500 zł za sztukę a środkowy przelotowy ok 250 zł  można zrobić u nich wg swoich wymiarów i są z nierdzewki i wykonanie na prawdę profi .. do tego rury i kolanka trze dokupić, sześciopak piwa i można robić :P

a z s60 r? płyta podłogowa ta sama i zawieszenie przód też .. może z tego siądzie??

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 16, 2013, 11:18:28 am »
a z s60 r? płyta podłogowa ta sama i zawieszenie przód też .. może z tego siądzie??

To już bzdury piszesz, volvo S60R ma swoją plyte podłogową "skróconą z wersji S80" inne zawieszenie, skrzynie silnik, inne piasty i średnice piast. Volvo S60R ma tarcze 330 mm z 4 tłoczkowymi zaciskami brembo z zupełnie innymi piastami i mocowaniami jarzma.
Przegrzebałem troche angielskie i amerykańskie fora i nie znalazłem do tej pory nic co by podmienil. W S-type jest łatwiej bo tam podejda zaciski od wersji R. Komplet samych zaciskow używanych na aledrogo 2200 zł + nowe tarcze 1600zł komplet + klocki około 300zł.
Pewnie skończy sie na jakis nawiercanych Zimmerman'ach, albo textar + klocki EBC Red Stuff

roberto_tm

  • Gość
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 16, 2013, 13:35:16 pm »
volvo v50 tarcze ate
NR KAT : 24.0125-0175.1

Średnica [mm] 320 
Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 25,0 
Minimalna grubość [mm] 23 
Typ tarczy hamulcowej wentylowany 
Przetwarzanie wysoko nawęglany 
Ilosć otworów 5 
średnica otworu [mm] 108 
Wysokosć [mm] 48,5 
średnica otworu centrujacego [mm] 63,5 
Średnica wewnętrzna [mm] 148 
otwór o żr [mm] 13,7

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 16, 2013, 14:18:44 pm »
Wyglada obiecująco, trzeba by to dokładnie porównać, tylko martwi mnie srednica wewnątrz w Jagu jest 155mm a w volvo 148mm i nie wiadomo czy jarzma siądą w te same otwory.

Średnica [mm]: 300
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 23,9
Minimalna grubość [mm]: 22
Typ tarczy hamulcowej: wentylowany
Ilość otworów: 5
Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą
Wysokość [mm]: 47
średnica otworu centrujacego [mm]: 63,5
Średnica wewnętrzna [mm]: 155
średnica otworu [mm]: 108
otwór o śr [mm]: 13,7

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 16, 2013, 14:20:16 pm »
W S typach też nie jest tak, że do każdego wsadzisz sobie tarcze i zaciski z Rki. Jeśli chodzi o 1999-2002 to tutaj nie ma takiej opcji (bez bardzo grubych modyfikacji). Chcąc takie wsadzić do Auta 2002-2005.5 nie dość, że trzeba zmienić same hamulce to jeszcze zwrotnice! Jest z 2-3mm różnicy w odległości między otworami do montażu zacisków.

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 16, 2013, 15:24:59 pm »
Ale w 3.0 S-type mamy w standardzie 320 mm

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 16, 2013, 15:45:51 pm »
Modele 99-02 mają tylko 300mm
2002-05 300mm lub 320mm
2005.5-2007 326mm lub na niektóre rynki 305mm w słabszych wersjach silnikowych benzynowych

Wersje doładowane
355mm po 2006
przed 2006 nie wiem

ktulu

  • Gość
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 16, 2013, 18:05:25 pm »
a z s60 r? płyta podłogowa ta sama i zawieszenie przód też .. może z tego siądzie??

To już bzdury piszesz, volvo S60R ma swoją plyte podłogową "skróconą z wersji S80" inne zawieszenie, skrzynie silnik, inne piasty i średnice piast. Volvo S60R ma tarcze 330 mm z 4 tłoczkowymi zaciskami brembo z zupełnie innymi piastami i mocowaniami jarzma.
Przegrzebałem troche angielskie i amerykańskie fora i nie znalazłem do tej pory nic co by podmienil. W S-type jest łatwiej bo tam podejda zaciski od wersji R. Komplet samych zaciskow używanych na aledrogo 2200 zł + nowe tarcze 1600zł komplet + klocki około 300zł.
Pewnie skończy sie na jakis nawiercanych Zimmerman'ach, albo textar + klocki EBC Red Stuff

ciekawe ... nie będę się kłócił ale miałem mazdę 6 mps i ma tą samą płytę i takie generalnie znajdowałem informację .. trochę też doświadczenie zawodowe mi tak podpowiada ;)

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: fotele recaro z st220 w x / zaciski przód / wydech
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 16, 2013, 20:25:38 pm »
Parę cytatów z forum volvo:
Czy Volvo S60, Ford Mondeo i Jaguar X-Type mają tę samą płytę podłogową??

Mondeo i X-type tak ale S60 to co innego. Podkurczona platforma S80/V70

następny:
plyta o oznaczeniu P2 jest wspolna dla s60, v70, s80 i xc90. W tej chwili na tej plycie sprzedawany jest tylko xc90 i koncowka s60.

następny:
http://m.moto.pl/Testy/1,113800,9803569,Volvo_S60__2000_2009____opinie_Moto_pl.html

W wersji S60 R to napewno silnik jest taki sam w Fordzie Focusie RS reszta nie wiem, tzn. płyta podłogowa napeno nie jest też w Jaguarze.