Wiesz co, nie uścisliłem bo nie jest to tematem, nie zastanawiałem sie ile w silniku volvo jest forda i na odwrót, tak samo ile w silniku Jaguara jest Forda czy Lincolna, czy w Lincolnie Jaguara czy Forda. Generalnie w większości tematów jest napisane, ze razem przy nich pracowali, chociaż obiektywnie jeżeli Volvo przez 11 lat należało do Forda
.
Wracając do tematu, jezeli sprawdzisz pasowalność zacisków z V50 do X-type podziel sie chetnie coś dłubne bo przed wakacjami bede zmieniał komplet przód i tył, natomiast jesli chodzi o wydech to mam na miejscu firmę co robi uklady wydechowe z nierdzewki to jaki chcę taki mi zrobią.
jeszcze będę modził zawieszenie wkurza mnie na szybkich łukach .. jest nieobliczalny .. za nim przerzuci swoją masę na druga stronę to ja chce już w następny zakrętw chodzić .. czyli na bank sprężyny eibach prokit .. i teraz myśle nad amorami .. ale pewnie zrobię coś na zamówienie w techracingu ..
Jesli chodzi o to dziwne "nienadążanie masy auta za resztą" to tez takie wrażenie odnoszę i mysle, że trzeba by na początek gumy na stabilizatorze wymienic na poliuretan i może się polepszy, napewno złym wyborem nie beda sprężyny Eibach ProKit, ale do Estate nie robia akurat