Witaj, co prawda mam zakaz od jednego moderatora odzywania się na forum bo się na niczym nie znam
ale co tam może Ci pomogę
.
Choina ma częściowo rację tzn. ciśnienie paliwa w tym silniku na wolnych obrotach wynosi dokładnie 378 kPa ale różnice między maksymalnym ciśnieniem a minimalnym są "trochę" większe niż + - 5 jednak nie jest to ważne dla Ciebie.
Po pierwsze musisz tak ustawić przepływ aby na wolnych obrotach gdy silnik pracuje na gazie ciśnienie na listwie też wynosiło 378 kPa.
Ja cały powrót paliwa zrobiłem wykorzystując złączki i przewody od instalacji gazowych.
Do listwy najłatwiej jest się wpiąć poprzez odpowietrznik w niej zamontowany. Jako zawór do otwierania i zamykania powrotu paliwa wykorzystałem elektrozawór gazowy taki z filtrem. Ten elektrozawór podpinasz pod elektrozawór w swojej instalacji gazowej i wtedy jak będziesz jechał na benzynie to zawór będzie zamknięty a jak przełączysz na gaz to zawór się otworzy.
Teraz najważniejsze, paliwo nie może sobie swobodnie powracać do baku bo na listwie nie będzie wogóle ciśnienia.
Ja uzyskałem dokładnie ciśnienie 378 kPa gdy na powrót założyłem dyszę o średnicy 1mm.Nie ma potrzeby abyś ustawiał ciśnienie przy 90km/h czy np. przy 2 tyś.obr.
Emulator jest Ci do niczego nie potrzebny i musisz go usunąć. Żaden emulator tu nie pomorze.
Ja od chwili zamontowania powrotu paliwa nie mam z gazem najmniejszego problemu. Check następnego dnia zgasł sam i już się więcej nie pojawił.
Taki sam powrót paliwa założyłem znajomemu do S-type 4,2 i też problem przestał istnieć.