Witam,
Przepraszam, ale zapomnialem o kilku szczegolach :
Lampy to xenony, Jak ogladalem innego jaga to po wlaczeniu startowaly z dolnej pozycji i podnosily sie do gory. U mnie tego nie ma odrazu swieca na "dobrej" pozycji i nie widzialem ruchu, jak wsiadlem do bagaznika (swiatla ustawione na sciane w garazu) to slad swiatel poszedl do gory ale nie zostal skorygowany tylko swiecil wyzej (moze faktycznie za krotko dociazalem tyl).
Co do spryskiwacza lamp to nie mam wiedzy poniewaz nie porownywalem z innymi jagami, ale czytalem, ze powinny psikac po odpaleniu wlaczeniu swiatel i pierwszym sprzyskiwaniu przedniej szyby (u mnie tego nie robia) a nastepnie co 6 cykl spryskiwania szyby (spryskiwalem podczas jazdy i nie widzialem sladu plynu na lampach czy zderzaku) - znalazlem tez wersje, ze jak sie psika bez przerwy przez 20 sekund to tez powinny sie zalaczyc swiatla (nie sprawdzalem, ale dla mnie to nienaturalnie dlugo) Artur G. - czytalem twoj watek i mysle, ze jak sie ociepli to bedziemy z tym walczyc razem
.
Co do glosniczka to
mam wersje kombi i nie mam tylnej polki - zdjalem prawy i lewy boczek na slupkach w bagazniku ale tam sa tylko kable.
Modul PDC mam w kole zapasowym wchodza 3 wtyczki - wszystkie przeczyscilem - Glosniczek niby zdjagnozowal serwis w niemczech tylko nie zdazyli zamowic i wymienic "przemily niemiec" (uzylem tego okreslenia zlosliwie
) doslal mi ten glosniczek wiec o tyle byl wporzadku, ze obiecal i dotrzymal slowa - to, ze jego serwis niepotrzebnie go zamowil to raczej nie jego wina, ale jak go juz mam to chcialem sprobiowac podmienic - skoro jakis niemiecki serwis to wytypowal to myslalem, ze cos w tym moze byc ( biore poprawke na poziom wiedzy niemieckich serwisow).
PołączonoWitam,
Znalazlem glosniczek PDC. Wkombi jest zamontowany po lewej stronie w bagazniku tam gdzie zmieniarka i navigacja. Trzeba zdjac czarna plastikowa oslone i nad nawigacja jest zamontowany glosniczek. Oczywiscie jego podmiana nic nie zmienila
(pocieszajace jest to, ze jeszczebardziej utierdzilem sie w przekonaniu, ze w niemieckich serwisach pracuja sami debile - po wymianie 30 elementow wreszcie trafia na to co jest zepsute
)
Czy modul w kole zapasowym wystarczy kupic od innego jaga i bedzie dzialal czy po wymianie trzeba go jakos w serwisie zaprogramowac wspolnie z czujnikami?
Co do reflektorow to tego obok aku udalo mi sie otworzyc i moglem go reka podniesc do gory (slyszalem przy tym jakby przekladnie w silniczku, albo szuranie polamanego plastiku
) czy w jagu przekladnia jest slimakowa jak w innych znanych mi lampach? Co do drugiej strony to niestety pompa ABSu troche utrudnila dostep ale naciskajac na odblysnik od dlugich nie moglem go podniesc ani obnizyc wiec wyglada na to, ze mechanicznie jest ok - ale po wlaczeniu swiatel zadna strona nie wykonuje ruchu.
Jezeli chodzi o czujnik deszczu to wtyczki sa podpiete, kabelek wchodzi w podsufitowke i nie widac go od strony podswietlenia kabiny. Wyglada na to, ze moze jest zle przyklejony (szyba tez byla wymieniana w serwisie w niemczech
)