Autor Wątek: PODGRZEWANIE FOTELI ORAZ LAMPKA OŚWIETLENIA WNĘTRZA PRZÓD  (Przeczytany 15624 razy)

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: PODGRZEWANIE FOTELI ORAZ LAMPKA OŚWIETLENIA WNĘTRZA PRZÓD
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 04, 2013, 03:30:25 am »
Widzę, że nikt nie ma pojęcia gdzie jest (lub gdzie są)  ten/te moduł/y od podgrzewania foteli... Szkoda, bo jakoś nie mogę odpuścic tej sprawy. Jeżeli wszystko dobrze pójdzie to jutro wyjmuję fotel pasażera, aby sie mu przyjrzeć. O tym co z tego wyniknie postaram sie napisać.
Nie jestem elektrykiem, ale jak będę miał wyjęty fotel to mógłbym sprawdzić czy ta mata grzewcza jest sprawna... Ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak to sprawdzić - podpiąć jakoś na krótko?
Fajnie byłoby gdybym miał jakąs podpowiedź w momencie gdy będzie odkręcony fotel, bo będe musiał go złożyć do 17-tej ponieważ mam wizytę u dentysty i będę potrzebował auta.
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: PODGRZEWANIE FOTELI ORAZ LAMPKA OŚWIETLENIA WNĘTRZA PRZÓD
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 04, 2013, 08:59:48 am »
Rozgrzebałem fotel pasażera i niestety nigdzie nie widzę zadnego modułu podgrzewania fotela. Siedzisko wyjete, zdjeta tapicerka i nic. Nie chce mi sie dalej grzebać, ale na dole jest blacha a na niej leży taki smieszny kondon, który słuzy do mierzenia wagi pasażera a na to idzie gąbka. W środku etj gąbki jest mata grzejąca i być może termostat (nie rozbierałem już tak daleko, bo się trochę boję). Do tej maty idą chyba 4 kable ale są 2 wtyczki
tak to wygląda
http://i45.tinypic.com/aviscg.jpg
jak to sprawdzić na krótko czy grzeja?
wydaje mi się, że tam jest jakoś podpiety ten termostat...
podpowie ktoś na których kablach mam sie wpiąć?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2013, 09:23:54 am wysłana przez bodi »
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: PODGRZEWANIE FOTELI ORAZ LAMPKA OŚWIETLENIA WNĘTRZA PRZÓD