Autor Wątek: Włączający się alarm  (Przeczytany 3426 razy)

Dzery

  • Gość
Włączający się alarm
« dnia: Grudzień 12, 2012, 17:05:18 pm »
mam mały ale upierdliwy problem w X-typie, czasami w nocy włącza się alarm powyje 20-30sek i przestaje nie wiem o co chodzi czasem jest ok i wcale sie nie włącza a czasem ze 3 razy w nocy wyje, czy zna może ktoś sposób sprawdzenia czujników zamkniecia drzwi, jak się do nich dobrać. Bieganie w slipach po garażu i szukanie złodzieja może się nie spodobać moim sąsiadom więc muszę coś z tym zrobić.

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: Włączający się alarm
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:13:21 pm »
nie znam się za wiele na tym jak jest ustawiaony ten alerm i co może powodować jego włączanie, ale może to wina jakijś zwierzyny i poprostu w jakiś sposób jakieś żyjątko uruchamia alarm
może mysz, szczur albo jakiś kot czy co tam jeszcze
Wykluczasz taka możliwość?
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

Dzery

  • Gość
Odp: Włączający się alarm
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:19:19 pm »
hmmm raczej mało prawdopodobne nie licząc jednego sierściucha i kilku "przemiłych starszych pań" mój kotek nie jest zagrożony. Nie bardzo mogę sobie wyobrazić aby sierściuch mógł uruchomić alarm. :-gwizd

BlackV6

  • Gość
Odp: Włączający się alarm
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:31:02 pm »
załączyć się także może jak siada ten czujnik w kabinie ,

Dzery

  • Gość
Odp: Włączający się alarm
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:37:04 pm »
dzięki za podpowiedz ale czy jest jakaś możliwość sprawdzenia? po aktywowaniu alarmu obchodziłem wokół samochod zeby sprwdzić czy może jest żle ustawiona czujka ale wszystko było ok.

Offline luko_j

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 616
Odp: Włączający się alarm
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 12, 2012, 21:00:19 pm »