Koszt amortyzatora na pewno jest wyższy niż zwykłego. Nie wiem ile kosztuje bo nie było potrzeby ich zmieniać, a nie chce mi się z rana sprawdzać katalogów i cen
jedyny problem jaki miałem z CATS to łapał błąd przy podnoszeniu auta.
Wracając do tematu : dylemat przy zakupie. Moim skromnym zdaniem, i gdybym to ja szukał, pomyślałbym o modelu po lifcie, świeżo sprowadzonym i niegroźnie uszkodzonym. Nawet znalazłem takiego na Allegro. Kupując takie auto wiesz w jakim stanie przyjechało, robisz je według uznania. Chcesz naprawić tanio to kupujesz naprawianą maskę za 300zł, chcesz dobrze kupujesz nową za 600. itd itp. Unikniesz niespodzianki,że Jag miał być super stan i aż się błyszczał a tak naprawdę to sama szpachla, poklejony zderzak i angielskie lampy. Części do S type są na tyle tanie, a uszkodzone auta bywają w cenie złomu, więc według mnie warto.
Tu link to tego S type:
http://otomoto.pl/jaguar-s-type-przebieg-67-tys-C26061635.htmlDodam, że to nie moje auto ani żadnego mojego znajomego. Wygląda dość strasznie ale wystarczy wymienić błotnik i drzwi. Słupki nie wyglądają na ruszone. Wg mnie nie ważne czy drzwi mają średnie wgniotki czy są poszarpane jak tu...i tak są do wymiany a dzięki temu auto jest tanie