lyssy, samochod ma 1.6 ton mimo aluminiowej budowej, wiec nie wiem czy to taki kiepski wynik.
ale o samym aucie, pierwszego prawdziwego sportowca z domu Jaguara od wielu wielu lat,
nalezy sie pare slow. jak zostalo nam przedstawiono koncepcja tego auta mowilismy, no dobra
zobaczymy, a koncepcja zostala prowadzona w zyciu prawie 1-1 nie tak jak ostatniego F-Type-a
ktorego znamy z zdjec, ten samochod bedziemy spotkac na drodze, takze w Polsce.
koncept nowoczesny, ale stylistyka nie zdradza swoich poprzednikow. widac klarowna linia,
polaczenie miekich i ostrych linii. kazdy ktory zna historia Jaguara widzi w nim cos wiecej
niz "nastepny Boxstera". uwazam, ze koncepcja jest jak najbardziej udana, a cena w ktorej
startuje moze nie pozwoli wieksosc z nas go kupic z (polskiego!) salonu, ale bedzie to dla
nas znak, ze duch jest zywy. a za pare lat moze mamy kilu takich w klubu, duch e-typa
powraca. i o to chodzi. wszystkiego najlepszygo wszystkim, admin.