Autor Wątek: P0430 po przejechaniu 50 km od skasowania błędów  (Przeczytany 19448 razy)

ktr

  • Gość
Odp: P0430 po przejechaniu 50 km od skasowania błędów
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 26, 2012, 16:06:02 pm »
Nie odczuwasz żadnych problemów z elektroniką? Nie wywala żadnych błędów? A jak osiągi, moc, spalanie?

Napisz co dokładnie zrobiłeś i jak, jakich emulatorów i gdzie użyłeś. Który kat Ci padał? Ja mam błąd: P0430.

Ja się boję, że jedynie założenie emulatora sondy da mi rozwiązanie na chwilę: owszem błąd zniknie, ale kat powoli będzie dogorywał aż w końcu auto przestanie jeździć:) Nie wiem, czy to dobry tok rozumowania, ale tak mi się wydaje. Więc albo założenie nowego kata uniwersalnego (tańszy) albo wywalenie go i emulatory.

BlackV6

  • Gość
Odp: P0430 po przejechaniu 50 km od skasowania błędów
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 26, 2012, 17:30:48 pm »
Nie wywala żadnych błędów ,elektronika nie świruje , spalanie w normie , ale za to jakby miał więcej mocy pierwsze odczucie po zmianie ,pojeżdze z miesiąc bez katów i zobaczcymy czy coś wiećej sie bedzie działo

ktr

  • Gość
Odp: P0430 po przejechaniu 50 km od skasowania błędów
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 27, 2012, 13:57:57 pm »
No właśnie, trzeba potestować trochę dłużej. Wywaliłeś 2 katy? Ile ich jest łącznie w Xie, rozumiem że 2? U mnie błąd dotyczy tylko P0430 więc jeden się kończy... zastanawiam się - czy jeśli już wywalać - to jeden ten kończący się, czy lepiej od razy dwa?

Ilu emulatorów użyłeś? Przez emulator masz na myśli taką tulejkę wkręcaną, co to na allegro są po około 40 zł?

BlackV6

  • Gość
Odp: P0430 po przejechaniu 50 km od skasowania błędów
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 27, 2012, 20:24:34 pm »
Wywaliłem jeden katalizator , w sumie nie ja a mój mechanik , tam dalej jedna tulejkę na sondę (zadek07 podał mi namiary na kolesia który to kiedyś miał na aukcji ) jak na en moment dalej nic się nie dzieje jeśli tak pozostanie do końca miesiąca wycinam drugi

ktr

  • Gość
Odp: P0430 po przejechaniu 50 km od skasowania błędów
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 17, 2012, 11:00:46 am »
BlackV6 - i jak tam Twoja walka z katami? Wywaliłeś drugi? Nic nie brzęczy, jakieś odłosy może?

Słuchajcie - u mnie auto czasem ciągnie lewe powietrze (to jest przyczyna okazjonalnego wypadania zapłonów) i zamierzam niedługo to naprawić wymieniając 12 uszczelek (6 górnych i 6 dolnych) pod kolektorem ssącym.

Pytanie: czy to, że na razie jeszcze bierze lewe powietrze może być przyczyną błędu P0430 (czyli katalizator)? Czy to może mieć jakiś wpływ?