Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Rozważania nad kupnem Jaguara X-type
TOSIEK:
Moja żona posiada 2.1 V6, auto zostało kupione z polskiego salonu z poprzednimi właścicielami miałem kontakt, jest bezwypadkowy, auto ma aktualnie zrobione 136 tys. Jak go kupowałem miał ponad 100 tys., Żona jeździ nim do sklepu, znajomych, korzysta z niego również syn, czasami zabieram go żeby przepalić na dłuższej trasie, żeby nie robił tylko podjazdów, na wstępie w aucie zostały wymienione świece, olej w skrzyni i silniku na oryginał, wszystkie płyny, filtry, auto nie sprawia najmniejszych problemów, zrobiłem tam praktycznie wszystko co możliwe, zostały ocynkowane zaciski hamulcowe i zregenerwoane przód i tył, ocynkowany został również tłumik, całe podwozie zostało zakonserwowane porządnie, również rozrusznik został wyczyszczony i zakonserowany, silnik jest wyczyszczony i pomalowany specjalną farbą, wszelkie tuleje i gumy łączniki zostały wymienione na oryginały, część za moich czasów, a część za czasów poprzedniego właściciela, auto jest idealne zrobiłem tam wszystko co możliwe i na zapas, żeby wszystko chodziło idealnie i lekko, auta nigdy nie sprzedam obcemu, dostanie je mój syn, albo zostanie sprzedany znajomym. Włożyłem w niego dużo pieniędzy i serca, nie mam z nim najmniejszych porblemów, silnik chodzi idealnie nie bierze oleju, skrzynia biegów jest manualna, jedynie synchronizator pierwszego biegu trzeba było wymienić, klimatyzacja bardzo szybko chłodzi, zawieszenie pracuje bardzo dobrze w aucie jest cisza, problemów z korozją nie mam, mam nadzieje, że nigdy nie odmówi posłuszeństwa za to co zostało w nim zrobione, moim zdaniem trzeba kupić zadbany egzemplarz i nie należy oszczędzać to na 100% nie sprawi problemów z niczym, w X'e wykonałem sporo pracy, żeby był w idealnym stanie na długie lata, jakby Pan miał jakieś pytania to postaram się odpowiedzieć, ten egzemplarz z 2004 roku, co Pan wkleił, to jakbym miał swojego wycienić, jako ten rocznik to napewno nie za taką cenę, według mnie jest bardzo niska. Pozdrawiam i życze szybkiego znalezienia idealnego egzemplarza.
gural8813:
Dziekuje bardzo za wyczerpująca wypowiedź. Jak Pan napisał ze sporo włożył. Mysle ze jakbym sie na tego zdecydowal tez bym pewnie włozyl zeby był taki idealny:)
Pzdr
TOSIEK:
Wie Pan jedno jest ważne, żeby nie był powypadkowy, mechanicznie zawsze można wyremontować, ale blacharsko jak zostanie mocno uszdzkodzony to już ciężko, odzyskać stan, jaki był przed wypadkiem, jeśli chodzi o gaz, ja nie montowałem ponieważ uważam, że jest to problem dodatkowy, a widziałem dużo aut z uszkodzonymi uszczelką pod głowicom właśnie z gazem i dużo aut ze świeżo zamontowaną instalacją, a generalnie jestem przeciwnikiem gazu. A jeśli chodzi o spalanie to zależy jak kto jeździ i gdzie, logiczne jest że każdemu pali inaczej. Więc bez sensu jest się sprzeczać, że to nie możliwe, aby tyle palił każdy piszę raczej prawdę jeśli chodzi o spalanie, najważniejsze punkty do sprawdzenia to progi one często ulegają korozji, najlepiej proszę sobie na spokojnie podjechać na stacje diagnostyczną i szczegółowo zbadać podwozie, Pan diagnosta powie w jakim stanie są części zawieszenia i podwozie i doradzi, czy warto kupić auto, najważniejsze, aby podejść do tego na spokojnie i z dystansem.
gural8813:
Umówiłem sie jutro na ogladanie jaga. Powiedzcie na co zwrócic szczególną uwagę? na progi to juz wiem.
Jakby ktoś mógł mi napisac cze czesci z silników 2,5 i 3.0 pasuja do 2.1?
BlackV6:
Np. rozrusznik pasuje do wszystkich trzech , ale 2.5 ma więcej wspólnego z 3.0 niż z 2.1
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej