Moja żona posiada 2.1 V6, auto zostało kupione z polskiego salonu z poprzednimi właścicielami miałem kontakt, jest bezwypadkowy, auto ma aktualnie zrobione 136 tys. Jak go kupowałem miał ponad 100 tys., Żona jeździ nim do sklepu, znajomych, korzysta z niego również syn, czasami zabieram go żeby przepalić na dłuższej trasie, żeby nie robił tylko podjazdów, na wstępie w aucie zostały wymienione świece, olej w skrzyni i silniku na oryginał, wszystkie płyny, filtry, auto nie sprawia najmniejszych problemów, zrobiłem tam praktycznie wszystko co możliwe, zostały ocynkowane zaciski hamulcowe i zregenerwoane przód i tył, ocynkowany został również tłumik, całe podwozie zostało zakonserwowane porządnie, również rozrusznik został wyczyszczony i zakonserowany, silnik jest wyczyszczony i pomalowany specjalną farbą, wszelkie tuleje i gumy łączniki zostały wymienione na oryginały, część za moich czasów, a część za czasów poprzedniego właściciela, auto jest idealne zrobiłem tam wszystko co możliwe i na zapas, żeby wszystko chodziło idealnie i lekko, auta nigdy nie sprzedam obcemu, dostanie je mój syn, albo zostanie sprzedany znajomym. Włożyłem w niego dużo pieniędzy i serca, nie mam z nim najmniejszych porblemów, silnik chodzi idealnie nie bierze oleju, skrzynia biegów jest manualna, jedynie synchronizator pierwszego biegu trzeba było wymienić, klimatyzacja bardzo szybko chłodzi, zawieszenie pracuje bardzo dobrze w aucie jest cisza, problemów z korozją nie mam, mam nadzieje, że nigdy nie odmówi posłuszeństwa za to co zostało w nim zrobione, moim zdaniem trzeba kupić zadbany egzemplarz i nie należy oszczędzać to na 100% nie sprawi problemów z niczym, w X'e wykonałem sporo pracy, żeby był w idealnym stanie na długie lata, jakby Pan miał jakieś pytania to postaram się odpowiedzieć, ten egzemplarz z 2004 roku, co Pan wkleił, to jakbym miał swojego wycienić, jako ten rocznik to napewno nie za taką cenę, według mnie jest bardzo niska. Pozdrawiam i życze szybkiego znalezienia idealnego egzemplarza.