Alez o ile wiem to w Warszawie jest tylko jeden ASO - na Waszyngtona. Gdzie jeszcze pytales? Okres serwisu
"standardowego" jest okreslony w plan serwisu, za to powinni byc stanie dac dokladna cena, bo kazda czynnosc
ma swoj okreslony czas, a czesci wdgl katalogu. W ASO Waszyngtona od tego mozesz jeszcze liczyc na rabat
o ile jestes czlonkiem JaguarClubPoland. Jednak przy serwisie sa sprawdzony rowniesz elementy ktory nie sa
objety w planu serwisowym, i tutaj "wgdl potrzeb" moga rosnac koszty - a wiadomo, kazdy warsztat z tego zyje.
No i napewno warsztaty polskiego importera nie sa zbyt przyzwyczajony do klienci ktorzy pytaja "ile to kosztuje",
tam raczej serwisuje sie "obojetnie ile".
Jednak skoro chcesz wymieniec amorki to poderjzewam ze jestes po gwarancji (podaj rocznik i stan licznika) wiec
nie trzeba do ASO, sa w Warszawie i w poblizu kilka warsztatow zalozonych przez bylych mechanikow JLR, ktory
naprawde dobrze pracuja. Kontakt znajdziesz w dziale "Warsztatow i Sklepow" - ten najdalej od centrum jest
najlepszym wyborem w mojej osobiscie oceny (nie jestem z ta oceny sam).
Tak wyglada plan serwisowy do Diesla, na podstawie tego (bez prac dodatkowy) ASO powinno byc w stanie
ustalic ryczalt: