Nie chce zakładać nowego tematu.
Dziś zrobiłem trase ok 200km, w pewnym momencie zauwazyłem ze przy skrecaniu "coś" miałczy. Dojechałem do celu zobaczyłem co jest i przy skręcie zaczyna miałczeć i przy max skręconych miałczy najbardziej. Przy jeździe na wprost i wolnych obrotach jest OK.
Zastanawiam się, czy poszła pompa, czy maglownica. Raczej obstawiam na maglownicę (rozdzielacz), ale aż dziwne, bo po odkręceniu zbiorniczka od wspomy olej był spieniony i 'suchy' jak ręce po płynie hamulcowym.
Zastanawiam sie jeszcze jak bedzie na zimnym układzie, bo moze byc kwestia zważenia oleju (np. przytkana chłodniczka, taki powód miałem raz u klienta w Audi A6).
I dwa pytania:
Czy pompa wspomagania X-Type 2.0 TDCI jest zamienna z Mondeo 2.0TDCi?
Czy maglownica X-TYpe jest zamienna z Mondeo?