Ja go za 175zł za 6L widzę , więc taki drogi to on nie jest.
http://allegro.pl/motul-8100-x-cess-5w40-6l-praga-i6822410327.htmlTyle że to 5w40 , a ty piszesz o 5w30 , a takiego z oznaczeniem X-Cess nie widzę.
Za to w IC 5l = 195zł + 1L = 49 , 6L = 244zł (też 5w40)
Podobno Motul czesto bywa podrabiany , ale czy w ogóle jest jakikolwiek sposób żeby być pewnym że olej jaki kupuje to ten właśnie olej?
Co do LIQUI MOLY SYNTHOIL 5W40 , tez nad tym myślałem
"
http://allegro.pl/liqui-moly-diesel-synthoil-5w40-6l-i6591587983.htmlCenowo nie wygląda na chłam , ale cena to nie jedyny wykładnik (220-230zł za 6L)
Nie używałem nigdy go , ale może tym razem właśnie jego wypróbuję.
PS: to że na korku (czy gdzie indziej) firma napisze 'coś' to nie zawsze oznacza że musi to być jedyne rozwiązanie (lub że jest najlepsze), w końcu firmy sobie za takie 'coś' płacą i jest w to PR/Marketing zamieszany a nie najlepsze dbanie o klienta.
Nie chcę Castrola , pytałem o L.M , czy jest zły czy dobry, jeśli zły to dlaczego.
Aczkolwiek Motul mi odpowiada, używam go w innym samochodzie (używam Motula 300v, ale to w samochodzie z powyżej 300hp) i sprawdza się tam od ponad 10 lat świetnie.
Jesli ten Motul jest dobry to nie mam nic przeciwko niemu, wręcz przeciwnie.
Czy ktoś o tym Motulu X-Cess 5w40 (? czy jednak 40? czy 30?) oraz tym LIQUI MOLY SYNTHOIL 5W40 może powiedzieć coś złego i uzasadnić lub jednak także polecić ?