Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Spadek mocy w X-Type 3.0
Cypis.bdg:
Dzięki RedOctober za wsparcie, jesteś jedyną osobą która chce mi pomóc. :-thank
RedOctober:
Pytanie od czego jest ona pęknieta?? Znasz historię twojego autka? Chodzi głównie o wypadkowość.
Cypis.bdg:
Generalnie auto nie było bite, sprawdzałem czujnikiem lakieru i oglądałem na warsztacie przed zakupem. Z przygód miał jedynie delikatnie przerysowany bok, ale został dobrze zrobiony, warstwa lakieru jest niewiele grubsza od oryginału. W silniku widać, że ktoś grzebał, chociażby przy zakładaniu instalacji gazowej. Brakuje kilku śrub, niektóre kostki mają pęknięte zaczepy, ale wszystko sprawdziłem i powinno być ok. Komputer faktycznie może być podejrzany. Ostatnio miałem nieciekawą przygodę, krótko po ruszeniu temperatura poszła na maksa do góry, zatrzymałem się, spojrzałem pod machę a silnik jeszcze się nie rozgrzał, płyn był, wszystko ok. Włączyłem stacyjkę ponownie i nadal temperatura, za trzecim resetem stacyjki wskaźnik wrócił do normy. Myślałem, że to może być zaśniedziałe złącze czujnika temp, ale wyglądało na ok. Być może faktycznie komp wariuje.
RedOctober:
A widzisz nie pisałeś że masz gaz. Wygląda to mi na źle podłączony gaz pod kompa i on wariuje.
Cypis.bdg:
Gaz był montowany w Holandi, mam samochód od ponad miesiąca i nie było dotychczas z nim problemów. Jeździł dobrze zarówno na gazie jak i na benzynie. Teraz problem jest przy jeździe na obu paliwach.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej