Autor Wątek: Zacięta tylna klapa  (Przeczytany 3783 razy)

Robson

  • Gość
Zacięta tylna klapa
« dnia: Styczeń 29, 2008, 22:02:12 pm »
Moje pytanie jest proste:

Jak mam otwożyć tylną klape w x300 nie niszcząc jej. Po wypadku jeszcze nie udało mi się jej otworzyć

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: Zacięta tylna klapa
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 29, 2008, 22:06:42 pm »
jezeli kontakt elekryczny nie reaguje to mozesz kluczem. skoro ten zamek sie
rzadko uzywa to moze kosztowac pare prob i troche "wd-40" bo moze nie
reagowac od razu. jezeli nie da sie otworzyc to niestety, mala dziurka pod
tablica rejestracyjna tam jest mechanizm.

Robson

  • Gość
Odp: Zacięta tylna klapa
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 06, 2008, 18:42:46 pm »
W którym miejscu zrobić tą dziurke w tylnej klapie?

Offline V12

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 434
  • Nowe części zamienne Jaguar Daimler tel. 5O61122O4
    • V12.com.pl
Odp: Zacięta tylna klapa
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 08, 2008, 19:44:50 pm »
dziurka fabryczna do mocowania tablicy, wkładasz przez nią drut i próbujesz zaczepić cięgno.
XJR-S 6.0 Asprey#99

Kozub

  • Gość
Odp: Zacięta tylna klapa
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 09, 2008, 00:32:44 am »
Jagoholik ma rację..też tak miałem w swoim x 300..kilkakrotnie miałem problem z otwarciem auta i trzeba było zdjąć tablicę, ciągnąć za cięgno i odpiąć baterię. Po 'resetowaniu' wszystko działało:) powodzenia :)

Jagman73

  • Gość
Odp: Zacięta tylna klapa
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 11, 2008, 09:07:19 am »
Jest jeszcze jeden "cheat" związany z otwieraniem klapy bagażnika. U mnie przydał się gdy wysiadło "zasilani" i nijak nie dało się otworzyć bagażnika ani za pomocą pilota (co przy padniętym akumulatorze jest oczywiste) ani przy pomocy klucza.
Okazało się że da się otworzyć bagażnik kluczem odpowiednio manewrując nim w otworze zamka. Nie wiem czy we wszystkich Jagach ale u mnie otwór na kluczyk jest nieco "wyciągnięty" w pionie i ma pozór troszkę za duży w stosunku do przekroju klucza.
Cała operacja polega na przesunięciu klucza w dół (po włożeniu do zamka) i przekręceniu jak przy otwieraniu. U mnie zadziałało po kilku próbach i bagażnik stał otworem.
Całość operacji opisana jest w instrukcji o ile się nie mylę.
Postaram się wieczorem zamieścić odpowiedni "cytacik".