Seria III jest dla prawdziwych twardzieli
To po prostu auto osadzone w latach 60.
X300 to bardzo przyjemny, łatwy w obsłudze cruiser do codziennej jazdy. Jak uszkodzisz zderzak albo coś porysujesz to bez problemu dokupisz z anglika. Dla porównania poszukaj zderzaka tylnego do xj40 w dobrym stanie. Także dla mnie auto z samymi plusami. Klimatyczne, łatwe do opanowania. Nie modlisz się do każdego cm2 nadwozia bo dużo tego jest, dużo gratów i w ogóle specjalnej wartości nie ma.
Wracając do serii III - trzeba wydać dużo na zakup. Nie łudziłbym się, że za 20k zł będzie można kupić w pełni sprawne auto. Poczytaj jak się wymienia tarcze i klocki z tyłu w tym aucie to może Ci przejdzie
Później poczytaj o korozji, elektryce.
PS. Jeśli szukasz Jaga na co dzień to bez względu na wybór szukaj silników R6. W serii 3 - 4.2, w x300 - 3.2 albo 4.0