Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

chyba pasek podpiskuje (x-type 2.5)

<< < (3/13) > >>

zadek07:
Centymetr roznicy naprawde nie ma wielkiego znaczenia, zreszta nie tylko napinacz sie zuzywa, przeciez rolki prowadzace tez sie wycieraja. Przypuszczam ze napinacz bedzie dostepny tylko w serwisie i strzelam ze bedzie kosztowal z 600zl, ja sie kiedys pytalem o rolki prowadzace to krzykneli cos kolo 300zl za sztuke a sa 3 rolki z tego co kojarze. Takze jestem za opcja krotszy pasek, chyba ze ktos ma na zbyciu pieniadze. Albo kupic pasek wymiarowy i nic nie wymieniac, ale moze zaczac po czasie piszczec bo bedzie slizgal. Pamietajmy, ze pasek po czasie tez sie troche rozciagnie.

ciamajda:
czy centymetr różnicy nie ma znaczenia ??????
chyba jednak ma

zadek07:

--- Cytat: ciamajda w Grudzień 08, 2011, 09:19:34 am ---czy centymetr różnicy nie ma znaczenia ??????
chyba jednak ma


--- Koniec cytatu ---

No ale dlaczego?

ciamajda:
dlaczego?
Popatrz na schemat który dołączył kogutki-nie ma tam większych odległości a pasek jest dość mocno wyprofilowany.
Skrócenie go spowoduje iż napinacz będzie naciskał z większą siłą-mocniej go napinając.
Wszystkie elementy napędzane przez pasek są ułożyskowane-gdzie obliczona jest siłą nacisku na każdy element.
Skracając pasek zwiększamy nacisk a zarazem możliwość uszkodzenia odbiorników.
Dlatego uważam iż taniej jest zmienić pasek na prawidłowy, gdyby nie przyniosło to poprawy to wymienić napinacz paska.
Krótszy pasek spowoduje iż będą wymieniane następne elementy
Zacznie się od rolek prowadzących- przez pompy-a zakończy na sprężarce

zadek07:
No tak ale jak juz pisalem, napinacz tez nie jest nowy ma juz swoj przebieg i juz napewno nie ma takich wlasciwosci napinajacych jak byl nowy. Kazdy ma swoje zdanie. Uwazam ze bez wymiany napinacza, kupno krotszego paska jest dobrym pomyslem, jesli wymieniamy napinacz i pasek to zachowujemy oryginalna dlugosc

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej