Ja mialem x300 jeszcze miesiac temu, wszystko w nim sam robilem prawie. Tak wiec, z moich doswiadczen:
-rozrzad lubi sie psuc. Posluchaj, czy na rozgrzanym silniku, miedzy 1500-2000 obrotow nie chrobocze lancuch (dosc specyficzny dzwiek, bedziesz wiedzial ze to to). Przy starcie moze zagrzechotac, to akurat jest normalne (do czasu),
-skrzynia biegow - czy szarpie przy zmianie biegow (dwa testy: lagodne przyspieszanie, i kickdown),
-rdza - standardowo dla wszystkich samochodow chyba sie sprawdza, zobacz tez pud uszczelkami szyb, zwlaszcza przedniej,
-pogiety tylny chrom nie musi swiadczyc o wypadku (x308 juz tego nie ma

),
-zawieszenie tez sprawdz na dziurach, pelnym skrecie,
-elektryka - tu albo dziala albo nie. Ale pamietaj, sprawdz WSZYSTKO, bo ja tego nie zrobilem i byly jaja potem.
-klima lubi sie psuc po tylu latach, tez gruntownie sprawdz.
Generalnie te samochody sa bardzo niezawodne, o ile zadbane. W razie czego pytaj
