Witam,Mam taki problem, że przy dokręcaniu koła, przekręcona została jedna ze śrub do której dokręcana jest nakrętka. Proszę powiedzcie czy dostane osobno tą śrubę czy muszę całe łożysko kupować wraz z nakrętką?Z góry dzięki za pomoc
numer Jaguar 3R832B663ABnumery wymiennikow np:SKF VKBA 3687GKN 27530Kolega Sebastian ma chyba takowa na sprzedaz: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=13582.0
Cytat: xOsTrYxJaG w Sierpień 22, 2011, 18:35:30 pmWitam,Mam taki problem, że przy dokręcaniu koła, przekręcona została jedna ze śrub do której dokręcana jest nakrętka. Proszę powiedzcie czy dostane osobno tą śrubę czy muszę całe łożysko kupować wraz z nakrętką?Z góry dzięki za pomocNa zdjęciu wygląda to tak, jakby śruba została wyciśnięta z piasty, w takim układzie powinna być luźna (może obcierać i hałasować, a jak wpadnie zbyt głęboko to zablokuje koło) , chyba że ukręciła się i reszta jest w nakrętce. Jeśli śruba jest cała to nie ma potrzeby dorabiać nowej, można ją unieruchomić przez spawanie łba do piasty, lub spróbować zakołkować. W przypadku gdy śruba jest nie do użycia to mogę podzielić się swoimi ze starych piast. Samo połączenie śruby z kołnierzem piasty jest w rodzaju ciasno pasowanego wielowypustu.