Autor Wątek: JAGUAR S-TYPE 2.5 OR 3.0  (Przeczytany 3956 razy)

DRC

  • Gość
JAGUAR S-TYPE 2.5 OR 3.0
« dnia: Sierpień 18, 2011, 22:24:53 pm »
na wstępie chciałbym was gorąco przywitać i prosić o nie usuwanie posta gdyż jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o fora :-help

mam do was pytanie, chciałbym zakupić jag'a s-type z silnikiem 2.5 bądź 3.0 czy ten samochód jest na podzespolach mondeo podobnie jak x-type?  jak wyglada spalanie w tym modelu przy jeździe dynamicznej i ekonomicznej :) chciałbym dowiedzieć sie jak wygląda średnia

jak wygląda eksploatacja tego samochodu, czesci ceny itp,  mam na samochodzik około 20 tysiecy zakochałem sie w s'ce i nie potrafię wybić jej sobie z głowy, chciałbym by użytkownicy tego modelu pozwolili mi podjąc decyzję :)

nie chciałbym zeby ja'g mnie za bardzo rujnował,   zaznaczam jestem przeciwnikiem LPG

pozdrawiam

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: JAGUAR S-TYPE 2.5 OR 3.0
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 18, 2011, 22:37:12 pm »
witaj serdecznie na JaguarClubPoland

nie usuwamy nie usuwamy ;D

mysle ze znajdziesz odpowiedzi na wszelkich pytan jak troche poczytasz na forum.

polecam:

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,1923.0.html
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,1669.0.html

odnosnie spalanie S-Type-ow:

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,5538.0.html

ogolnie w S-Type znajdujesz sporo czesci z regalu forda, jednak nie mozna stwierdzic,
iz jest on na "podzespolach mondeo".

Baw sie u nas dobrze.

Intruz

  • Gość
Odp: JAGUAR S-TYPE 2.5 OR 3.0
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 19, 2011, 09:53:30 am »
ma trochę części z koncernu Forda, ale raczej z amerykańskich wersji Lincolna. Z mondeo nie ma nic...

BOGDA

  • Gość
Odp: JAGUAR S-TYPE 2.5 OR 3.0
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 19, 2011, 12:58:59 pm »