Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
»
Proszę, Ratunku Pomocy
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Autor
Wątek: Proszę, Ratunku Pomocy (Przeczytany 4292 razy)
Dominiko19
Forumowicz Executive
Wiadomości: 368
Proszę, Ratunku Pomocy
«
dnia:
Lipiec 30, 2011, 17:17:10 pm »
Witam
nagle coś mi się zepsuło i mój kot odpala tylko z popychu, gdy łapie 2 tysiące obrotów i jedzie tylko na gazie (ma sekwencję). Gdzie jest przekaźnik od pompy? Bo jej nie słyszę i nie wiem czy to pompa padła czy jest problem z prądem dochodzącym do pompy.
Zapisane
Kocia moc
TYGRYS3
Gość
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #1 dnia:
Lipiec 30, 2011, 17:36:47 pm »
tu masz schematy bezpieczników
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,12605.0.html
Zapisane
Dominiko19
Forumowicz Executive
Wiadomości: 368
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #2 dnia:
Lipiec 30, 2011, 22:04:39 pm »
Dzięki ale chodziło mi o przekaźnik a nie bezpiecznik. Dziwne ale po paru godzinach i odpalaniu przez ciągniecie innym autem żeby tylko jechać a stało mi się to przed wiezieniem do ślubu hehehehe ostro... Działa teraz ale boje się że to powróci i znów nie będzie chciał odpalać. A z gazu nie mogę bo to sekwencja i powyżej 2 tys. obrotów sam się przełącza.
Zapisane
Kocia moc
roberturszula
Gość
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #3 dnia:
Lipiec 31, 2011, 08:34:13 am »
zawsze myślałem,że sekwencyjny gaz przełącza się od temperatury silnika a zwykły od obrotów.jednakże każdy z tych rodzajów instalacji gazowych pozwala na odpalenie w pozycji gaz(instrukcja obsługi)
wysyłam na e-mail książkę serwisową do 40-tki.
Zapisane
Dominiko19
Forumowicz Executive
Wiadomości: 368
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #4 dnia:
Lipiec 31, 2011, 19:07:57 pm »
Dzięki, super sprawa:) Pozdrawiam:)
Zapisane
Kocia moc
Jakub32
Gość
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #5 dnia:
Lipiec 31, 2011, 21:05:20 pm »
Przekaźnik od pompy znajduje się po lewej stronie bliżej podszybia. To zwykły przekaźnik z 4 pinami, łatwo go zastąpić doraźnie czymkolwiek.
Zapisane
Dominiko19
Forumowicz Executive
Wiadomości: 368
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #6 dnia:
Lipiec 31, 2011, 21:27:19 pm »
dzięki
Zapisane
Kocia moc
Dominiko19
Forumowicz Executive
Wiadomości: 368
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #7 dnia:
Sierpień 07, 2011, 14:51:27 pm »
Witam i znowu to samo nagle sie zrobiło nie słychać pompy auto nie odpala. Sprawdziłem przekaźnik, próbowałem zakłądać inne i to samo... Co to może być?
???? Pompa się zawiesza???? jak się do niej dostać?? po przekręceniu kluczyka pojawia się tylko elektoniczne pik i nic więcej..... Może to gdzieś wtyczka przy pompie??? Co trzeba rozebrać żeby sie tam dostać?
Zapisane
Kocia moc
Dominiko19
Forumowicz Executive
Wiadomości: 368
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #8 dnia:
Sierpień 07, 2011, 21:24:15 pm »
DOszedłęm do tego, że to nie kwestia przekaźnika a łączenia wtyczki do pompy.... Jak trochę podrapałem styki to i działa, a raz znowu nie. Potrzebowałbym tego wtyku co wchodzi w gniazdo na pompie. Jest to chyba problem złego styku....
Zapisane
Kocia moc
Jag-Greenhorn
Gość
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #9 dnia:
Sierpień 08, 2011, 08:24:53 am »
Ten sam problem mialiem. To naprawde ta wtyczka byla u mnie. 17,42 € kosztowala mnie. Czasami prad niszczy ja i wtedy nie ma styku.
Zapisane
Dominiko19
Forumowicz Executive
Wiadomości: 368
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #10 dnia:
Sierpień 08, 2011, 08:58:54 am »
No tak jakby w jednej dziurce ten styk był ciemniejszy a cieżko to jakoś wyczyścić. Gdzie zdobyć tą wtyczkę??
Zapisane
Kocia moc
katar83
Forumowicz Daimler
Wiadomości: 1.030
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #11 dnia:
Sierpień 08, 2011, 13:06:48 pm »
Od takich rzeczy jest electronic contact cleaner(są też inne, specjalistyczne środki do czyszczenia metali) i kawalek czegokolwiek czym da sie to lekko wyszorować.
Zapisane
Jag-Greenhorn
Gość
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #12 dnia:
Sierpień 08, 2011, 14:16:21 pm »
dokladnie tak samo u mnie bylo. czarne kontakty. elektryk powiedzial ze zkopcone byly i prad skakal. jak ruszyl wtyczka to byl styk jak nie ruszyl to nie bylo. nic sie nie dalo zrobic. nowa tzeba bylo dac.
wtyczke mial jeszcze jedna w komorce, dlatego nie wiem gdzie nowa dostac. moze w britishparts.com?
Zapisane
TYGRYS3
Gość
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #13 dnia:
Sierpień 08, 2011, 15:15:26 pm »
raczej tutaj
http://www.jaguarclassicparts.com/html/JCPFrames.html?languageId=0&Country=UnitedKingdom&applicationType=JCP
chyba że ktoś ma w polsce uzywaną
Zapisane
Dominiko19
Forumowicz Executive
Wiadomości: 368
Odp: Proszę, Ratunku Pomocy
«
Odpowiedź #14 dnia:
Sierpień 08, 2011, 16:07:58 pm »
W sumie to juz nie wiem czy to wina wtyczki, bo przewód sprawdziłem jest ok oczyściłem wtyczkę jak mogłem a chciałem na krótko pompe podłączyć pod prostownik 12v i nic nawet nie drgnie muszę ją wyjąć ale mam problem z wyciągnięciem baku....
Zapisane
Kocia moc
Drukuj
Strony: [
1
]
2
Do góry
« poprzedni
następny »
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
»
Proszę, Ratunku Pomocy