Dział Techniczny > SS,XK,C,D,E-Type,S,MK (wszystkie do lat 70-tych)
bubuja1 i Jaguar MARK V 1949 3,5
bubuja1:
tak chyba lepiej
maradmar:
dżizus! masz zaciecie:)powodzenia!
piotrmini:
Gratuluję zakupów,wreszcie w naszym kraju zaczynają się pojawiać ciekawe pojazdy :)Powodzenia przy renowacji
irek:
Witam gratuluje projektu.Jezeli robisz auto dla siebie, to zrob go tak zeby sie tobie najbardziej podobalo. Orginal jest orginal ,ale z tym czerwonym bokiem wyglada ciekawiej.Jak go tak zrobisz to i tak wyjdzie na to ze kiedys take produkowali i bedzie dla wielu orginalnie odrestaurowany. Jezeli masz jakies elementy z blachy aluminiowej to bron boze nie piaskuj tego.Ale moze to juz wiesz. Robisz to zawodowo ,czy jest to twoje hobby?Pisales o wyzlobieniach blachy w podlodze .Chyba dobrze zrozumialem. Musi byc takie jak orginal innaczej nie bedzie cyrkulacji powietrza i miedzy dywanikami i blachy skondensuje sie woda i auto dalej bedzie rdzewiec.Fajnie ze zalaczasz zdiecia ,szkoda tylko ze sa takie male ,ale to chyba wina servera.Bede dalej sledzil jak radzisz sobie z problemami. Oby wszystkie byly tylko takie "na jaki kolor wymalowac" Trzymam kciuki.Pozdrowienia
maradmar:
nie zgadzam sie !!! widzialem mercedesa 170 pomalowanego w perle z palety alfa romeo .pol roku pozniej goscia zlapal kryzys i wystawil bryke na sprzedaz i opuscil za lakier 50 tys bo nikt tego nie chcial zabrac.to nie tigra zeby malowac co sie komu podoba .Paleta wzorow do jaguara chyba istnieje czy nie mam racji?.mozewsz go pomalowac inaczej niz wyszedl z fabryki ten konkretny ale w opcji ktore fabryka wypuszczala chyba ze na tabliczce ma wpisany kolor tak jak jest w przypadku mercedesa tzw adenauera.co do ksztaltu podlogi.watpie zeby w latach 50 mysleli o tym zeby podloga oddychala.(woda?jaka woda ?to nie jest auto do jezdzenia do roboty w listopadzie...trzeba trzymac w suchym ladnym:0garazu i piescic a nie lazic w zabloconych buciorach.nie ma mowy o wodzie innej niz po myciu a ta leje sie do srodka strumieniami:) trzeba suszyc...suszyc i suszyc).raczej mieli na mysli wzmocnienie konstrukcji i tu tez powinna zaistniec zgodnosc z oryginalem.jesli nie zamierzasz trzymac sie dokumentacji od razu zacznij budowac hot roda...a przy okazji zmarnujesz kupe kasy...i piekne auto.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej