Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Napęd 4x4 - szczegóły

<< < (27/34) > >>

sztandi7:

--- Cytat: Mike44 w Styczeń 29, 2018, 19:22:43 pm ---ja zalewałem ciemny żółty dwa razy, pierwszym razem był to CASTROL SYNTRAX SAF XJ 75W140 LS, chociaż nie powinno lać się olei pod limited slip, bo wisko jak ktoś ma i tak jest zamknięte hermetycznie

--- Koniec cytatu ---

Czyli z tego co zrozumiałem do tych z wisko też zalewa się 75W140 LS ? Bo chyba obecnie 75W140 są tylko LS.

ziutek567:
dobra to lista łożysk do dyferencjału:
1szt.  NTN M802048 + NTN M802011
1szt.  NTN M88048 + NTN M 88010
2szt.  FAG 528942

A teraz lista łożysk do kontóweczki, tylko brakuje jednego, bo nie mogłem pudełeczka znaleźć:
NTN 32204
NTN HK4516
NTN HK3516C
NTN AXK1109
NTN 32911
NTN 32912XA
NTN HM88542 + HM88510
NTN HM88547 + HM88510

sztandi7:
Brakujące łożysko to prawdopodobnie:
NTN CR-0499

sztandi7:
Jeśli chodzi o dyfer to czy ktoś wymieniał w nim łożyska? Jak ze skomplikowaniem wymiany? Z jednej strony używki są tanie i można dostać je za grosze, ale z drugiej - nowe łożyska to nowe łożyska, a ich cena jest tylko trochę większa niż używany dyferencjał w nieznanym stanie.

ziutek567:
uwaga uwaga! podaje oznaczenie łożysk to dyfra :)
FAG 528942   2szt. (bo oryginalne NTN nie istnieją na chwile obecną)
NTN M802048 + M802011
NTN M88044 + M88010
Bądźcie przygotowani na dobranie podkładki dystansowej pod łożysko ataku

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej