Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Napęd 4x4 - szczegóły
sztandi7:
--- Cytat: Mike44 w Styczeń 29, 2018, 19:22:43 pm ---ja zalewałem ciemny żółty dwa razy, pierwszym razem był to CASTROL SYNTRAX SAF XJ 75W140 LS, chociaż nie powinno lać się olei pod limited slip, bo wisko jak ktoś ma i tak jest zamknięte hermetycznie
--- Koniec cytatu ---
Czyli z tego co zrozumiałem do tych z wisko też zalewa się 75W140 LS ? Bo chyba obecnie 75W140 są tylko LS.
ziutek567:
dobra to lista łożysk do dyferencjału:
1szt. NTN M802048 + NTN M802011
1szt. NTN M88048 + NTN M 88010
2szt. FAG 528942
A teraz lista łożysk do kontóweczki, tylko brakuje jednego, bo nie mogłem pudełeczka znaleźć:
NTN 32204
NTN HK4516
NTN HK3516C
NTN AXK1109
NTN 32911
NTN 32912XA
NTN HM88542 + HM88510
NTN HM88547 + HM88510
sztandi7:
Brakujące łożysko to prawdopodobnie:
NTN CR-0499
sztandi7:
Jeśli chodzi o dyfer to czy ktoś wymieniał w nim łożyska? Jak ze skomplikowaniem wymiany? Z jednej strony używki są tanie i można dostać je za grosze, ale z drugiej - nowe łożyska to nowe łożyska, a ich cena jest tylko trochę większa niż używany dyferencjał w nieznanym stanie.
ziutek567:
uwaga uwaga! podaje oznaczenie łożysk to dyfra :)
FAG 528942 2szt. (bo oryginalne NTN nie istnieją na chwile obecną)
NTN M802048 + M802011
NTN M88044 + M88010
Bądźcie przygotowani na dobranie podkładki dystansowej pod łożysko ataku
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej