Autor Wątek: XJR x300 - błąd P1314  (Przeczytany 9663 razy)

HubertZ

  • Gość
Odp: XJR x300 - błąd P1314
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 07, 2011, 00:07:13 am »
jak sam napisałeś masz wersję amerykańską a szukasz części na "britishparts" ,
raczej popatrz na amerykańskich stronach ,skoro samochody wypuszczane na tamten rynek różniły się od brytyjskich
to napewno są tam dostępne części zamienne

hehe szukałem bo myślałem że powinny tam być  :-wstyd

Najprawdopodobniej to taki jaki wskazałeś, jutro jeszcze spróbuję zdjąć osłonę i obejrzeć je dokładniej (czy macie jakieś wskazówki co do zdjęcia osłony kolektorów?-ostatnio nie dałem rady jej zdjąć, klinuje mi się gdzieś po prawej części silnika i nie widzę o co...- czy coś tam jeszcze trzeba odkręcić?)

Cholercia pewnie i tak będę je spawał bo 100 poundów za jeden z linka który podałeś na ebayu to troszku sporo  :-gwizd

Cytuj
W U.S. są troszkę zaostrzone normy spalin i każdy Jag miał EGR, do tego możesz mieć AIR.
Ja w swoim mam dopalanie spalin, ale nie mam EGR.
Kolektory do wszystkich wersji są takie same, różnią się tylko ilością otworów 0, 1 lub 2.

Mój chyba jest z Kanady ponieważ mam obrysówki, tablicę z tyłu kwatratową, ale zegar jest wyskalowany w kilometrach (a chyba Kanada ma właśnie system metryczny?) Czy da się gdzieś w internecie sprawdzić po VINie na jaki rynek wyszedł dany egzemplarz?
Cieszę się że napisałeś że u Ciebie jest właśnie tak jak u mnie  -  jest aip ale nie ma egr. Już sie bałem że u mnie ktoś ukradł egr  :-super

Na razie bardzo Wam chlopaki dziękuję  :-K  :-R Jeśli mi się uda to jutro tam jeszcze zerknę dokładniej i dam znać 
Dobrej nocy!

lysyyy

  • Gość
Odp: XJR x300 - błąd P1314
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 07, 2011, 10:03:18 am »
Ona tam się troszkę blokuje po prawej stronie, ale to wystarczyło dobrze poprzekręcać nim i wychodzi - u mnie zaczepiał się o przewody od klimy. Tylko u mnie nie ma air pump a to właśnie może u Ciebie blokować mocno, z tego co widzę na zdjęciach.