jak sam napisałeś masz wersję amerykańską a szukasz części na "britishparts" ,
raczej popatrz na amerykańskich stronach ,skoro samochody wypuszczane na tamten rynek różniły się od brytyjskich
to napewno są tam dostępne części zamienne
hehe szukałem bo myślałem że powinny tam być
Najprawdopodobniej to taki jaki wskazałeś, jutro jeszcze spróbuję zdjąć osłonę i obejrzeć je dokładniej (czy macie jakieś wskazówki co do zdjęcia osłony kolektorów?-ostatnio nie dałem rady jej zdjąć, klinuje mi się gdzieś po prawej części silnika i nie widzę o co...- czy coś tam jeszcze trzeba odkręcić?)
Cholercia pewnie i tak będę je spawał bo 100 poundów za jeden z linka który podałeś na ebayu to troszku sporo
W U.S. są troszkę zaostrzone normy spalin i każdy Jag miał EGR, do tego możesz mieć AIR.
Ja w swoim mam dopalanie spalin, ale nie mam EGR.
Kolektory do wszystkich wersji są takie same, różnią się tylko ilością otworów 0, 1 lub 2.
Mój chyba jest z Kanady ponieważ mam obrysówki, tablicę z tyłu kwatratową, ale zegar jest wyskalowany w kilometrach (a chyba Kanada ma właśnie system metryczny?) Czy da się gdzieś w internecie sprawdzić po VINie na jaki rynek wyszedł dany egzemplarz?
Cieszę się że napisałeś że u Ciebie jest właśnie tak jak u mnie - jest aip ale nie ma egr. Już sie bałem że u mnie ktoś ukradł egr
Na razie bardzo Wam chlopaki dziękuję
Jeśli mi się uda to jutro tam jeszcze zerknę dokładniej i dam znać
Dobrej nocy!