Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Jaguar News & Jaguar Scena

X-Type powróci

<< < (3/4) > >>

khamsin:
No właśnie!
Nie wydaje się to Wam podejrzane???
Jaki sens ma XS wielkości XF'a???
Tu się coś nie zgadza bo za grosz nie ma w tym logiki.
Bo gdzie logika w tym, że XS jest podobnej wielkości co XF.
Nawet jeśli będą oparte na tej samej płycie a nawet tym samym rozstawie osi - da sie go skrócić nawet i o 25 do maksymalnie 30 cm.
To nie jest trudne technicznie (gorzej ze stylistyką!) przy klasycznym układzie napędowym, więc o co tu chodzi???
XS nie może mieć np 485-490 cm długości bo to bez sensu, on musi być konkurencją dla BMW 3er, C-Klasse (oba mają nieco ponad 450cm i mniej niż 460) czy Audi A4 a nie dla Mondeo czy Peugeota 508 (oba po 480cm).
Podtrzymuję, że chodzi tu po prostu o to, że Jaguar nie jest gotowy a może nawet i pewny założeń technicznych auta zwłaszcza pod kątem kosztu produkcji bo to nie problem powkładać do niego to co najlepsze a problemem jest dobrze na aucie zarabiać! I tu powinny leżeć powody a te wypowiedzi... dla mnie to mydlenie oczu bo... nielogiczne!

kogutki:
No wlasnie... ja w tym nie widze nic "podejrzanego", Jaguar to powazna firma a nie partia polityczna.

XF ma teraz 4.96 m dlugosci, to jest o 9 cm mniej niz obecny BMW5. trzeby przypomniec, ze mowimy tutaj
nie o konkurencji wobec obecnych modeli, tylko wobec przyslych modeli. biorac pod uwage, ze BMW3 od
momentu prezentacj do modelu obecnego roslo z 4.35 metrow do 4.58, mozna smialo sie domyslec, ze
BMW 3 w momencie prezentacja XS-a bedzie wiekszy niz obecny. nie sadze, ze XS bedzie mial 4.85 metrow,
ale napewno bedzie on podobny do nastepnego BMW3 powyzej 4.60, a to juz blisko obecnego XF-a. Przy
podobym wygladzie klienci moga wybierac tanszego modelu, co nie jest w interesie firmy. XF musi i bedzie
rosnac, zanim prezentuja XS-a.

moim zdaniem jest to glowny powod przesunecia planow. do tego napewno nie szkodzi, ze pozwalaja na troche
wiecej czasu aby przygotowac calkiem nowy model w segmencie, w ktorym marka kiedys nie odnosil najwiekszy
sukces. przygotowanie nastepca XF na pewno bedzie mniej ryzykowny dla marki niz calkiem nowy model. to, ze
zarzad firma chce to porzadnie zrobic wskazuje raczej na profesionalnosc, a nie na fakt, ze nie maja pomyslow.

to, ze maja pomyslow udowodnia na biezaco od momentu przyjecia przez Tata. to, ze te pomysly poki
co sa bardziej niz trafny, pokazuje bilans.

khamsin:
Pomysłów i dobrego podejścia ja TATA nie odmawiałem nigdy i teraz też nie.
Nie wiem tylko czy to tłumacznie jest prawdziwe. Oczywiście nie wykluczam, że jednak jest tak jak piszesz ale... mam swoje wątpliwości. Oczywiście, że auta rosną ale te skoki nie są duże. A co do BMW 5er to... no niestety nieprawidłowo przedstawiasz sytuację!
Otóż BMW 5er jako F10 ma jedynie 490 cm!!! Wymiar podany przez Ciebie dotyczy produkowanej w Chinach wersji o dłuższym rozstawie osi (o 14cm) i długości 504 cm -której z oczywistych względów nie możemy tu porównywać bo to jedynie specjalna odmiana na rynek chiński bo tam tak lubią  ;)! Tak więc XF pozostaje wciąż najdłuższym pojazdem w swojej klasie a pamiętajmy też, że BMW 5er jako pierwszy w historii jest oparty na płycie podłogowej 7er'a (dlatego też odeszli od zwyczajowej litery E w kodzie produkcyjnym  :)) a mimo to jest krótszy o 6 cm od XF'a!
Wydaje mi się więc, że nowy XF będąc najdłuższym w swej klasie specjalnie już nie urośnie, no może tak do psychologicznej granicy 499 cm a XS powinien się zmieścić w przedziale 465-472 cm. Oczywiście gdybam ale tak czuję.
Dlatego to tłumacznie Jaguara jest wciąż dla mnie dziwne.

red jaguar:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/259904/

Silniki 3 cylindrowe 1,5 i 4 cylindrowe 1,8 ??????

BlackV6:
oby nie kot bez V to nie kot

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej