Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Programy do diagniostyki X-Type przez ELM327
Niunia:
Moj Torque jest biedniejszy niz twoj.
Opcje tez sa inaczej porozkladane popczawszy od piatej pozycji twojego menu.
Nawet jesli dojede do settings - ustawien, ktore u mnie nazywaja sie parametres
to kiedy klikam na device - nic sie nie dzieje.
Ale jeszcze raz sprobuje na spokojnie - bo ostatnio wszystko szybko...szybko wiec
co nagle - to po diable.
I jesli ciagle nic - sciagne nowego Torqua. Chyba juz po weekendzie.
Wczoraj jechalem za srebrnym XF-em. Wygladal z tylu jakby mial otwarty bagaznik i juz
chcialem kierowcy zwrocic uwage - przez markowa solidarnosc.
Kiedy na swiatlach zatrzymalem sie za nim - zobaczylem ze to taka uroda XF-a.
Widac szpare - ktorej nie ma. Udziwnili skutecznie ta czesc karoserii.
Powtarzam pytanie niedyskretne: Co ci grzebia w kocie?
ghrh:
--- Cytat: niunia w Styczeń 16, 2015, 21:45:47 pm ---Powtarzam pytanie niedyskretne: Co ci grzebia w kocie?
--- Koniec cytatu ---
Nie denerwuj nawet... Próbuję cholerę sprzedać i postanowił focha strzelić. Coś się zachlapało i pali się błąd ABS, niby wszystko jest w porządku ale nie działa. Czysty Murphy.
Niunia:
...sorry za pytanie - ale w zwiazku z tym ze wyjatkowo mi pomagasz nabralem do ciebie duzo sympatii. Za sympatia idzie ciekawosc - stad wlasnie to moje pytanie.
Jestem absolutnie zgodny z toba w tym, ze trzeba samemu znac sie troche na tym co sie dzieje
a raczej co sie zle dzieje w kocie. ELM w tym jest pomocny.
Nabijanie nas w butelke przez roznych cwaniaczkow - tego tolerowac nie chce.
Nawet abstrahujac od kota - osobiscie uwazam, ze placenie za cos wiecej niz ta rzecz jest warta
jest obraza resztek mojej inteligencji.
Przyjemnego weekendu zycze... :)
Niunia:
Alleluja Szanowni Koledzy!!!
Wszystko dziala i koliduje.
Szczegolne podziekowania za kompetentne instrukcje kieruje do kolegi ghrh
i nie pomijam rowniez kolegow: Wojtka i eMWuGSM.
Pociagam wlasnoie w tej chwili whisky podlego gatunku z sokiem pomaranczowym
- czyli pije jak sie nalezy - po proletariacku.
Dla tych, ktorzy zapomnieli katechizmu... i w zwiazku z tym grozi im
potepienie wieczne - wyjasniam litosciwie, ze "Alleluja" znaczy - Radujmy sie!
Radowac sie nalezy, bo analfabetyczny komputerowo niunia opanowal poslugiwanie sie
elmem z przyleglosciami. Dzisiaj - na parkingu pod chmurka.
Pokazalo sie w bledach:
Closed loop using 02 sensor for fuel mix
oraz kiedy wlaczylem kontrole pozniej:
Open loop due to insufficient temperature.
Wiec kiedy ten "loop" - czyli ze slownika "petla" - raz jest zamknieta - a raz otwarta -
to dla mnie wszystko jest OK.
Tym bardziej ze w koncu pokazal mi: P 1111 - co podobno nie jest oznaka jakiejs chucpy.
Wiec ALLELUJA!!!
PS: Pisalem w stanie wskazujacym....
ghrh:
Brawo, cieszę się, że mogłem pomóc.
--- Cytat: niunia w Styczeń 21, 2015, 16:42:17 pm ---Closed loop using 02 sensor for fuel mix
oraz kiedy wlaczylem kontrole pozniej:
Open loop due to insufficient temperature.
Wiec kiedy ten "loop" - czyli ze slownika "petla" - raz jest zamknieta - a raz otwarta -
to dla mnie wszystko jest OK.
--- Koniec cytatu ---
To akurat dość niepokojąco brzmi.
http://www.autotap.com/techlibrary/understanding_oxygen_sensors.asp
--- Cytuj ---The computer uses the oxygen sensor's input to regulate the fuel mixture, which is referred to as the fuel "feedback control loop." The computer takes its cues from the O2 sensor and responds by changing the fuel mixture. This produces a corresponding change in the O2 sensor reading. This is referred to as "closed loop" operation because the computer is using the O2 sensor's input to regulate the fuel mixture. The result is a constant flip-flop back and forth from rich to lean which allows the catalytic converter to operate at peak efficiency while keeping the average overall fuel mixture in proper balance to minimize emissions. It's a complicated setup but it works.
When no signal is received from the O2 sensor, as is the case when a cold engine is first started (or the 02 sensor fails), the computer orders a fixed (unchanging) rich fuel mixture. This is referred to as "open loop" operation because no input is used from the O2 sensor to regulate the fuel mixture. If the engine fails to go into closed loop when the O2 sensor reaches operating temperature, or drops out of closed loop because the O2 sensor's signal is lost, the engine will run too rich causing an increase in fuel consumption and emissions. A bad coolant sensor can also prevent the system from going into closed loop because the computer also considers engine coolant temperature when deciding whether or not to go into closed loop.
--- Koniec cytatu ---
Czyli że na ciepłym silniku powinno być closed loop cały czas.
--- Cytat: niunia w Styczeń 21, 2015, 16:42:17 pm ---Tym bardziej ze w koncu pokazal mi: P 1111 - co podobno nie jest oznaka jakiejs chucpy.
--- Koniec cytatu ---
To znaczy, że zakończył cykl diagnostyczny/kalibracyjny. Jeżeli jest w trakcie (np. po resecie OBD czy odłączeniu akumulatora) to pokazuje P1000.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej