Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Jaki olej do automat. skrzyni biegów X-Type 3.0 i jak często wymieniać?

<< < (5/6) > >>

dedel:
Sebastian zamontował ci taki przelew z zaworkiem?

dedel:
na LPG piszą: "jak jest przelew, to nie ma stabilnego odwzorowania ciśnienia, więc nie da się zebrać poprawnie map, a podczas jazdy będzie rzucało czasami ze względu na wahania ciśnienia. Czasy pb zależne są od ciśnienia na listwie, jeżeli to nie jest stabilnie; zaemulowane na konkretną jedna wartość, auto jest nie do wystrojenia."

zadek07:
Tak sebastian, nie wiem moze gdzies jest jeszcze jakis emulator, modulator badz cokolwiek innego. W kazdym badz razie auto na benie chodzi normalnie

przemeq:

--- Cytat: zadek07 w Luty 07, 2011, 16:16:57 pm ---W X nie jest potrzebny emulator paliwa, trzeba zrobic przelew z listwy wtryskowej do zbiornika, zalozyc taki elekttozawor ktory podlacza sie pod czujnik cisnienia. I dziala to mniej wiecej tak ze jak jedziemy na gazie to elektrozawor sie otwiera i pompa pompuje non stop paliwo do zbiornika, a jak jedziemy na benzynie to elektrozawor sie zamyka i nie ma przelewu.

--- Koniec cytatu ---

Hej zadek07,

a byłbyś łaskawy zrobić zdjątko  silnika, gdzie znajduje się ten zawór (ze strzałkami/opisem itp), bym wiedział, jak to wygląda- bym mógł ewentualnie pokazać swojemu gazownikowi? Byłbym zobowiązany...


Sam nie wiem co myśleć o tym moim problemie - wczoraj byłem u  rzeczonego mechanika - podpięliśmy silnik pod komputer i na specjalnym softwerze jeździliśmy trochę, a on z komputerem na kolanach sprawdzał jak autko przyspiesza i dodawał/odejmował w pewnych zakresach ilość gazu, którą dostaje silnik - wszystko wyglądało super, samochód ładnie odjeżdżał, nie świecił się "cruise control not available", szarpanie jakby ustało. :-wings  byłem uradowany myśląc, na to szarpanie już nawet ten zawór nie będzie potrzebny...


Dziś rano odpaliłem go rano, i "cruise control not available" od razu się zaświecił, a po kilku kilometrach samochód zrobił mi scene, jakiej wcześniej jeszcze nie było - nic, że szarpał - 2x przy próbie przełączenia na gaz po prostu zgasł mi na światłach, a później, kiedy gaz się już załczączył to zgasł mi w trakcie jazdy (i to przy prędkości 70km/h) więc zapewne rozumiecie mój szok, nagle układ kierowniczy stwardniał, ledwo mogłem skręcać, mało ni rozwaliłem samochodu  :-wstyd    po prostu załamka....

Włączyłem go ponownie na benzynę i dojechałem do domu.  

Nie wiem co o tym wszystkim myśleć, czemu wczoraj chodził super i na benzie i na gazie, a dzisiaj takie rzeczy

Zastanawiam się, czy to rzeczywiście nie cewki (świece już wymieniłem, same cewki mechanik mi pomalował pro forma) bo przecież to szarpanie przy miganiu check engine i to gaśnięcie silnika nie bierze się przecież z niczego, bo myślę sobie, że ze skrzynią i olejem nie ma to nic wspólnego, i to był po prostu zły trop. Pomóżcie !

przemeq:
 Jakis update w tej sprawie ? :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej