Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

wymiana oleju w skrzyni - a awaria

<< < (2/4) > >>

kuksaniec:
Najgorsze jest to ze ten gosc naprawia auta ! Wolalem skonsultowac na forum -  dzieki za odpowiedz  :-thank

moryc25:
Zmień mechanika i zmień olej  ;)

Jag-Greenhorn:
ale nie zmieniaj nastawienia do tego forum!

 :-za

pablo21:
Ponieważ również przeczytałem w instrukcji do swojego Jaga że olej w skrzyni jest tam dożywotnio ?????? nie uwierzyłem i udałem się do dość renomowanego serwisu skrzyń we Wrocławiu. Powiedzieli, że KAŻDA skrzynia automatyczna, a szczególnie, taka nastawiona na sportową jazdę tzn z silnikami z dużą mocą, musi być zadbana, a to się wiąże między innymi z wymianą oleju i filtra co 30 tys. km. A przy 1 wymianie, jeśli była po dużym przebiegu, wymieniają podwójnie. Tzn po około 3 tygodniach od wymiany, ponownie, gdyż stary filtr nie wyłapuje wszystkich nieczystości, w związku z tym pływają w nowym oleju, często zatykając elektrozawór itp. Zalecili także, że jeżeli czuć jakiekolwiek szarpnięcia przy zmianie biegu, schodzeniu biegu na niższy, wchodzeniu na wyższy, a już na pewno przy zmianie z P na D. To należałoby zregenerować płytę sterującą. Mówili o jeszcze paru istotnych rzeczach, ale powiedzieli, że skrzynia zadbana chodzi baaardzo długo i zawsze powinna chodzić jak nowa.

Maru$:
a ci fachowcy mówili ile taka usługa może kosztować??

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej