Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

wymiana oleju w skrzyni - a awaria

<< < (4/4)

Michal_C:
Mi powiedzieli, ze to szarpanie przy zmianie D/R to wina luzow na dyferencjale. I co ciekawe, szarpie tak bardzo rzadko, wiec reguly nie ma. ??????

pablo21:
Ja po zmianie dyferencjału miałem szarpanie takie samo:), więc chyba reguły nie ma.Mając w pamięci to co mi mówili Panowie specjaliści pojechałem zregenerować płytę=pomogło. 

Michal_C:
Dzieki Pablo, zapamietam sobie:) Moge zapytac skad wziales dyfer i ile zaplaciles mniej wiecej? I jaki masz samochod? :-gwizd

pablo21:
X308 w mój poprzedni zaczął się pocić, sądziłem że zmiana uszczelniaczy bocznych załatwi sprawę, ale tak się nie stało, Należałoby wymienić także łożyska, a to przestało być opłacalne, dobry używany Dyfer bez wycieków po bokach i przede wszystkim na flanszy choć ta jest do zrobienia za nieduże Pieniądze. Dostałem miesiąc gwarancji ponoć ma 70 tys przebiegu, ale z tym nigdy nie wiadomo. Koszt 1500zł plus 1000 za wymianę z zalaniem nowym olejem, który powinien być uzupełniany co 16 tys.. Niestety :P Zrobiłem 10 tkm i jest ok. bez wycieków nie wyje. Poprzedni także nie wył, tyle że się pocił i nie jestem w stanie powiedzieć ile jeszcze by pośmigał. Nawet gdzieś go mam. Ale do rocznika 98 jest inny i do 99 jest inny, a już na pewno jest inny niż w x300.

pablo21:
dodam że mam końcówkę roku 98 a dyfer z 99 roku, ponoć tak robili.. ?????? a Dyfer załatwił mi mechanik

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej