Jest jeszcze kilka rzeczy, które odnośnie wibracji możesz sprawdzić. Ja co chwile znajduję coraz to nowe informacje.
Poduszki mogą być dobre, ale już przewody od podciśnienia nie - nie trzymają bo się rozpinają albo są popękane - znalazłem oficjalną informację od Jaga, że problem najczęściej jest właśnie albo po stronie poduch, albo przewodów, które lubią się rozpinać lub rozszczelniać, a Jagu ma to w dupie i tyle, trzeba se to naprawić na własny koszt. Przewód kupiłem, ale jeszcze nie miałem możliwości go wymienić, leży i czeka.
Trafiłem także na sytuację, że przewód od AdBlue do rury był zasyfiony i powodował wzmożone wibracje wydechu przenoszące sie na całe auto - wyczyszczenie tego rozwiązało problem.
W jeszcze innym miejscu dostałem informacje odnośnie sposobu "poluzowania obejmy łączącej wydech z kolektorem i pozostawieniu uruchomionego silnika w celu "opadnięcia wydechu", który w pełni zawisł na gumowych wieszakach, potem ponownie go dokręcić - problem raczej w ten sposób był rozwiązywany w LandRowerach, ale ten sam silnik, więc coś jest na rzeczy.
W planie mam także sprawdzenie wtrysków, czy kompresja jest taka sama - jeśli któryś ma problemy, to będzie to powodować nierówną pracę silnika, a co za tym idzie, wibracje.
Ogólnie to zbieram wszystkie możliwe powody wibracji, aby finalnie stworzyć mały poradnik, gdzie szukać. Większość już sprawdziłem, spora część przyniosła efekty. Ale się nie poddaję i znajdę w końcu rozwiązanie. A jak już się uda, to z pewnością pomoże to innym.