Autor Wątek: Halulce  (Przeczytany 1150 razy)

Offline Waszka

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 107
  • Jaguar xj 3.0 D
Halulce
« dnia: Grudzień 10, 2020, 20:51:42 pm »
Witam jakie tarcze hamulcowe polecacie bo mam problemy z biciem kieriwnicy przy hamowaniu juz przerabialem boch i nie wytrzymaly teraz zalozylem orginalne 15 tys km zrobione i zaczelo bic wspomne ze piasty proste sprawdzone

Offline PeterX

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • X358L/4.2/2008
Odp: Halulce
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 11, 2020, 10:44:09 am »
Żadne nie dadzą rady, jedne krócej inne dłużej, loteria, inżynieryjnie jako całość te hamulce są lipne. Polecam wariant oszczędnościowy i tak samo skuteczny, czyli przetoczenie na samochodzie, skoro masz tylko 15 tKM a bicie nie jest jeszcze duże prawdopodobnie będzie można wykonać taką operację nawet dwukrotnie, a potem nówki i dejavu :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2020, 10:59:22 am wysłana przez PeterX »

Offline Waszka

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 107
  • Jaguar xj 3.0 D
Odp: Halulce
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 14, 2020, 19:49:22 pm »
Bja juz bardzo mocno i to tylko prawa tarcza bylo sprawdzanie.

Offline PeterX

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • X358L/4.2/2008
Odp: Halulce
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 16, 2020, 01:14:14 am »
No ciekawe, że tylko jedna i w sumie podejrzane. Looknąłbym na ów prawy zacisk czy swobodnie chodzi na prowadnicach, jeśli nie tzn. że tarcza jest silniej dociskana po stronie tłoczka i to może powodować jej krzywienie.

Offline Mercek

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Piękna kobieta, piękny samochód, jest wspaniale!
Odp: Halulce
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 19, 2021, 19:58:19 pm »
Słuszna uwaga, raczej zacisk. Najpierw zacisk do zrobienia, później toczenie tarcz. U mnie pomogło. Pewnie nie na długo, bo rzeczywiście hamulce w x351 to dramat.